تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه «دورهمی» امشب 2 مهمان دارد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، مهران مدیری در بخشی کوتاه میزبان ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره فیلم فجر می شود.

برنامه «دورهمی» امشب 2 مهمان دارد

مدیری در بخش دیگری با بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ به گفتگو خواهد پرداخت.

برنامه «دورهمی» امشب 2 مهمان دارد

برنامه تلویزیونی «دورهمی» هر هفته شب های چهارشنبه، پنجشبه، جمعه ساعت 23 از شبکه نسیم مهمان خانه ها می شود و در هر قسمت مدیری با یکی از چهره های برجسته هنری، ورزشی و ... به گفتگو می پردازد.

باز پخش اول این برنامه روز بعد ساعت ۷ صبح، باز پخش دوم ساعت ۱۱ صبح و باز پخش سوم آن ساعت ۱۷:۰۰ بعد از ظهر است.

گفتنی است؛ سری جدید برنامه تلویزیونی «دورهمی» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و با ایفای نقش سروش جمشیدی و سحر ولدبیگی پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه «دورهمی» امشب 2 مهمان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..