تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل نسخه ارزان قیمت آیفون X را عرضه می‌کند

اپل نسخه ارزان قیمت آیفون X را عرضه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال 2017 شرکت اپل آیفون X را به همراه 2 گوشی دیگر خود معرفی کرد که بیشتر از آن دو مورد توجه کاربران قرار گرفت. آیفون X قیمت بسیار بالایی دارد و خرید آن برای هر فردی ممکن نیست.

نسخه پایه آیفون X با حافظه 64 گیگابایت، 999 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن با 1150 دلار به فروش میرسد. حال اپل قیمت بالای آن را مورد توجه قرار داده و قصد دارد تا نسخه ارزان تر آیفون X را عرضه کند.

طبق گفته ها قرار است نسخه ارزان قیمت آیفون X، قیمتی معادل 699 دلار داشته باشد. تفاوت نسخه ارزان قیمت با آیفون X این است که آیفون های 2018 اپل از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LED بهره میبرد درحالی که آیفون X دارای نمایشگر 5.8 اینچی Super AMOLED است. احتمال می‌رود حاشیه‌ی پایین نمایشگر از آیفون 699 دلاری اپل حذف و به بریدگی بالای نمایشگر به منظور جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب اضافه شود.

انتهای پیام/

نسخه ارزان قیمت آیفون X



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل نسخه ارزان قیمت آیفون X را عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..