تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده حادثه میرجاوه

آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده حادثه میرجاوه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جلسه نهایی جمع‌بندی نتایج نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده ناجا، سعید براتی گفت: اقدامات خوبی برای استرداد وی صورت گرفته است و امیدواریم در آینده خبرهای خوبی در این زمینه به دست بیاید.

 در تاریخ 6 اردیبهشت سال جاری 12 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند که در این حادثه 9 نفر شهید و 2 نفر مجروح شد و سرنوشت سعید براتی در هاله‌ای از ابهام ماند.

 گفته می‌شود که سعید براتی زنده است و در پاکستان تحت اسارت گروهک تروریستی جیش‌الظلم است.

انتهای پیام/ع

صحبت های سردار اشتری در بجنورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده حادثه میرجاوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..