تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل قتل در برازجان دستگیر شد

عامل قتل در برازجان دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارتقاء امنیت پایدار در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: احساس امنیت و برقراری امنیت در استان بوشهر با تلاش و تعامل پلیس با مردم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است افزود: بروز هر تخلفی با تلاش پلیس در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند که نشان از اشراف اطلاعاتی پلیس بر اوضاع دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ نقطه‌ای در استان بوشهر برای متخلفان امن نیست افزود: رصد و حضور شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف جامعه سبب شده که هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر برای متخلفان امن نباشد چراکه در اسرع وقت گرفتار پلیس می‌شوند.

سردار واعظی از دستگیری قاتل فراری در دشتستان خبرداد و تصریح کرد:فردی ۲۰ دی ماه امسال در برازجان با زدن زنگ منزل فردی و خارج شدن آن از منزل، با شلیک چند گلوله اسلحه کلت کمری وی را مضروب می‌کند.

وی با بیان اینکه ضارب هویتش برای اعضا خانواده مقتول و پلیس نامشخص بود گفت: ضارب پس از شلیک از محل حادثه فرار و مضروب نیز ساعتی بعد در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی فرد ضارب شناسایی می‌شود عنوان کرد: با ادامه اقدامات پلیسی متهم در ترمینال شهر برازجان شناسایی و در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد.

سردار واعظی بیان کرد:این متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت آن را مسایل شخصی عنوان کرد و اسلحه بکار رفته در تیراندازی به همراه هفت فشنگ جنگی نیز از منزل وی کشف شد. در این حادثه یکی از همدستان قاتل نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/ پ

دستگیری قاتل فراری در برازجان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل قتل در برازجان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..