تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نان فوکاسیا؛ نان ایتالیایی با گوجه گیلاسی

ماهنامه سفره ایرانی - غزاله خالدی: نان فوکاسیا، نان معروف و پرکاربرد ایتالیایی است که طرز تهیه آن را آورده ایم

میزان سرو: 6 نفر

مواد لازم:


گوجه گیلاسی (دو نیم شده): 12 عددبرگ رزماری (تازه یا خشک): به مقدار لازمپیاز (کوچک): 2 عددآب گرم: 175 میلی لیترخمیرمایه: یک دوم قاشق چای خوریآرد: 250 گرمروغن زیتون: 2 قاشق سوپ خوریشکر: یک قاشق چای خورینمک: یک قاشق چای خوری
 نان فوکاسیای گوجه گیلاسی

طرز تهیه:

1. خمیرمایه را در آب گرم حل کنید و در محلی گرم قرار دهید تا پف کند.

2. آرد، شکر و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید و سپس خمیرمایه ور آمده را اضافه و مخلوط کنید.

3. روغن زیتون را اضافه کنید و خمیر را حدود 5 دقیقه ورز دهید. روی خمیر را با پارچه ای مرطوب بپوشانید و در محلی گرم قرار دهید تا ور آمده و حجم آن دو برابر شود.

4. دوباره خمیر ور آمده را ورز دهید و آن را در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی پهن کنید.

5. گوجه گیلاسی های دو نیم شده و پیاز خرد شده را روی خمیر فشار دهید و برگ رزماری خرد شده و نمک روی آن بپاشید.

6. سینی فر را حدود 40 الی 45 در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا بپزد، سپس سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نان فوکاسیا؛ نان ایتالیایی با گوجه گیلاسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..