تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوفته نخود را چگونه بپزیم؟

مجله سرآشپز: کوفته نخود یک نوع غذای سنتی خوشمزه است که با نخود و گوشت و بلغور تهیه میشود. حتما امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید.


مواد مورد نیاز


بلغور گندم (خیس شده): 75 گرمنخود (خیس شده): 75 گرمگوشت چرخ کرده: 200 گرمتخم مرغ: 1 عددگردو (پودر شده): 75 گرممرزه (ریز خردشده): 100 گرمپیازداغ: 2 ق سزعفران دم کرده: 1 ق سنمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
مواد مورد نیاز سس
رب گوجه فرنگی: 2 ق سزردچوبه: به میزان لازمقرص عصاره گوشت: 1 عددپیازداغ: 2 ق سزعفران دم کرده: 1 ق سآب: 3 پیمانهروغن مایع: 1 ق سکوفته نخود 


روش پخت:


1. نخود را به صورت خام آسیاب کنید و درون ظرفی با بلغور گندم، گردو، گوشت، مرزه، تخم مرغ، پیازداغ، زعفران، نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید و با دست ورز دهید تا حال چسبندگی پیدا کند.


2. از مواد آماده شده به اندازه یک پرتقال بردارید و در دست گرد کنید.


3. گلوله های آماده شده را درون ظرفی بچینید و به مدت 60 دقیقه در یخچال بگذارید تا استراحت کند.


طرز تهیه سس

1. رب گوجه فرنگی، زردچوبه و عصاره گوشت را درون قابلمه ای با روغن مایع تفت دهید. سپس پیازداغ، 3 پیمانه آب، نمک و فلفل سیاه را به آن بیفزایید و بگذارید تا بجوشد.


2. کوفته ها را با فاصله درون قابلمه حاوی سس بگذارید و حرارت را زیاد کنید تا بجوشد. بعد حرارت را کم کرده و در آن را بگذارید تا بپزد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوفته نخود را چگونه بپزیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..