تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویر

سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه گوشی هوشمند شرکت هواوی از TENAA گذشته و ظاهرا مدرک ضمانت نامه آن را دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که هر سه گوشی دارای قاب فلزی، دوربین دوگانه و صفحه نمایش 18:9 هستند.

دو گوشی نخست با شماره تجاری FLA-AL00 و FLA-TL10 معرفی شده اند که احتمال می‌رود Nova 3 و Nova 3 Plus باشند؛ چرا که هواوی از فروش نسل قبلی این گوشی یعنی Nova 2 و Nova 2 Plus تجربه بسیار خوبی کسب کرد و با استقبال خوبی مواجه شد. این دو گوشی همچنین مجهز به دوربین دوگانه اصلی و همچنین دوربین دوگانه سلفی هستند. در ادامه تصویر دو نسخه اول را مشاهده می‌کنید :

سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویر

سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویر

نسخه سوم نیز که با شماره تجاری LDN-TL00 به ثبت رسیده، ممکن است نسخه سال 2018 گوشی Huawei T3 و یا Huawei Y5 باشد. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه اصلی در پشت و یک دوربین تک در جلو و به عنوان دوربین سلفی خواهد بود. همچنین در ادامه تصویری از گوشی نسخه سوم با شماره تجاری LDN-TL00 را مشاهده می‌کنید :

سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویر

انتهای پیام/

هواوی سه گوشی جدید عرضه خواهد کرد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه گوشی جدید شرکت هواوی، از TENAA گذشتند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..