تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین حلقه جهان با 64 کیلو طلا! +عکس

طرفداران جواهرات طلا باید برای بررسی بزرگترین حلقه جهان، که اکنون در حال حاضر در 11 میلیون دلار ارزش دارد خود را به شارجه برساند چرا که بزرگترین حلقه طلای جهان در مرکز خرید مشهوری به نام "صحاری" به نمایش درآمده است.

به گزارش شمانیوز:  طرفداران جواهرات طلا باید برای بررسی بزرگترین حلقه جهان، که اکنون در حال حاضر در 11 میلیون دلار ارزش دارد خود را به شارجه برساند چرا که بزرگترین حلقه طلای جهان در مرکز خرید مشهوری به نام "صحاری" به نمایش درآمده است.

این حلقه بی نظیر بیش از 60 کیلوگرم وزن دارد و ارزش آن همانطور که گفته شد 11 میلیون دلار تعیین شده است.

برای ساخت این حلقه از 64 کیلوگرم طلای خالص ، 5.1 کیلو گرم سنگ قیمتی، الماس و 615 سنگ کریستال سواروسکی به کار گرفته شد. این حلقه متعلق به شرکت" طیبة" در دبی بوده که در این مرکز خرید به نمایش گذاشته شده است ، ساخت این حلقه طلای بی نظیر 450 ساعت طی 45 روز و توسط 55 زرگر انجام شده است.

بزرگترین حلقه جهان با 64 کیلو طلا


منبع: نمناک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین حلقه جهان با 64 کیلو طلا! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..