تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران در اپراتورمخابراتی سوئیس‌کام با لورفتن دیتای ۸۰۰ هزار کاربر

بحران در اپراتورمخابراتی سوئیس‌کام با لورفتن دیتای ۸۰۰ هزار کاربر

به گزارش خبرآنلاین، سوئیس کام که اغلب سهامش دولتی است قرار است تا پایان 2018 تعداد نیروهایش را به 17 هزار نفر کاهش دهد و بنابراین 700 نفر شغل خود را از دست خواهند داد.{لینک}

استراتژی جدید کمپانی کاهش هزینه‌ها به اندازه 100 میلیون فرانک معادل 106 میلیون دلار است تا بتواند با بازار جهانی رقابت کند.

از سوی دیگر تایید شده است دیتای 800 هزار مشتری سوئیس کام در پاییز 2017 از شریک تجاری این کمپانی به سرقت رفته است. دیتای به سرقت رفته شامل اسم، آدرس، شماره تلفن  و تاریخ تولد کاربران است که دیتای حساس تلقی نمی‌شود و سوئیس کام تاکید کرده است هیچ هکی صورت نگرفته و پسورد کاربران نیز امن است.

سوئیس کام با قطع روابط خود با شریک تجاری ، اعمال سیاست پسورد دو مرحله‌ای را برای احتیاط بیشتر به اجرا گذاشته است.{لینک}

درآمد سالیانه سوئیس کام بیش از 12 میلیارد فرانک است و Urs Schaeppi مدیر اجرایی این کمپانی است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران در اپراتورمخابراتی سوئیس‌کام با لورفتن دیتای ۸۰۰ هزار کاربر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..