تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موج گرانی روزانه در بازار خودرو‌های داخلی

نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و عرضه محدود خودرو‌ها توسط شرکت‌های خودروساز عاملی شده تا رشد قیمت‌ها در انواع خودرو‌های داخلی به ۱ تا ۲.۳ میلیون تومان برسد.

به گزارش شمانیوز: بازار خودرو‌های داخلی در طول هفته گذشته با رشد قابل توجه قیمت‌ها مواجهه بود این در حالی است که بازار خرید و فروش خودرو‌های داخلی طی چند ماه اخیر سوت و کور بود و کمتر خریداری در آن وجود داشت، اما نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و عرضه محدود خودرو‌ها توسط شرکت‌های خودروساز عاملی شده تا رشد قیمت‌ها در انواع خودرو‌های داخلی از ۱ تا ۲.۳ میلیون تومان برسد.

به عنوان نمونه قیمت پژو ۴۰۵ در طول یک هفته اخیر با رشد ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی امروز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو پارس با رشد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بازار امروز قیمت خودرو که همانند نرخ دلار لحظه‌ای در حال تغییر است قیمت ساندرو استپ وی با ۱ میلیون افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با رشد ۲۰۰ هزار تومانی ۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۱ میلیون تومانی ۵۵ میلیون تومان، سمند EF۷ با رشد ۷۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

موج گرانی روزانه در بازار خودرو‌های داخلی
 
منبع: تسنیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موج گرانی روزانه در بازار خودرو‌های داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..