تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلکسیون لوکس‌ترین خودروهای دنیا در دربار پهلوی +فیلم

کلکسیون لوکس‌ترین خودروهای دنیا در دربار پهلوی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خاندان پهلوی طی نیم قرن حکومت بر ایران، تا جایی که توانستند سرمایه ایران را به یغما بردند؛ ثروتی بی حد و حصر که خرج خوشگذرانی‌ها و امیال شخصی این خاندان شد. فرزندان رضاخان از اشرف و محمدرضا تا شمس و فرح، هر یک به نوعی به چپاول این سرمایه‌های بادآورده پرداختند. 

کاخ سعدآباد در شمال تهران، کاخ گلستان یا  قصر‌های متعدد رامسر هر کدام به خوبی نشان می‌هد که در طول این نیم قرن چه بر ایران گذشته و چگونه سرمایه‌ها به غارت رفته است. 

ویدئوی زیر تعدادی از این خودروهای لوکس در دربار پهلوی را نشان می‌دهد که هر یک متعلق به یک از اعضای خاندان پهلوی است. خودروهایی که هر یک در بطن خود تاریخی را یدک  می‌کشد. 

انتهای پیام/

نگاهی گذرا بر خودروهای لوکس دربار پهلوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلکسیون لوکس‌ترین خودروهای دنیا در دربار پهلوی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..