تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و صنعت نفت با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

به گزارش شمانیوز، در ادامه هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس په پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار ابتدا فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۳ و سپس علی علیپور در دقیقه ۲۷ گلزنی کردند.

دقیقه ۱۳: حرکت خوب پرسپولیسی‌ها از سمت چپ و در ادامه ارسال زیبای وحید امیری روی دروازه فرصت بسیار خوبی برای فرشاد احمدزاده ایجاد کرد تا این بازیکن با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند.

دقیقه ۲۲: زرد پوشان صنعت نفت حرکتی را از سمت راست آغاز کردند و در ادامه پاکدل قصد داشت توپ را درون محوطه جریمه پرسپولیس برای شادکام بفرستد که بیرانوند ارتباط را قطع کرد.

دقیقه ۲۷: علی علیپور با حرکت زیبا در پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای راست دروازه را هدف قرار داد و با اشتباه داود نوشی‌صوفیانی توپ به گل تبدیل شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب صنعت نفت: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، محمد شادکام و لوسیانو پریرا

منبع: ایسنا





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..