تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می شود

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی براساس سوابق تحصیلی به پایان رسیده است، گفت: نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد فردا و نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت، به سامانه این مرکز مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام تکمیل ظرفیت برای مقاطع کارشناسی آزمون سراسری که برخی رشته های علوم پزشکی نیز در آن جای دارد و مقاطع کاردانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..