تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت چه خبر است؟

سه فیلم انتخابی برای اکران در هفتمین روز از جشنواره فجربه گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین روز جشنواره فیلم فجر با سه فیلم «جشن دلتنگی»، «هایلایت» و «ماهورا» در پردیس سینمایی ملت پیگیری می شود.

«جشن دلتنگی»

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی»؛ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی و با نویسندگی پوریا آذربایجانی، به عنوان اولین فیلم در ساعت 14 به نمایش گذاشته می شود.

در این فیلم، بازیگرانی چون مینا ساداتی، بابک حمیدیان، پانته‌آ پناهی‌ها، بهنام تشکر، محسن کیایی، ساغر قناعت و ... به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم «جشن دلتنگی» درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.

«هایلایت»

این فیلم سینمایی، به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی سامان سالور، در دومین نوبت سانس 17 در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می آید.

در فیلم «هایلایت» که درامی عاشقانه با مضمون اجتماعی است، بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور نقش‌آفرینی می‌کنند.

«ماهورا»

«ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد آخرین تجربه تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی است که در ساعت 20 اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «ماهورا» درامی عاشقانه است که تمام فیلمبرداری آن در لوکیشن های بکر و واقعی در تالاب ها و روستاهای جنوب انجام شده و داستان زیباترین زن هور را روایت می کند.

در خلاصه داستان فیلم «ماهورا» آمده است: در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند، لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند،‌ می‌توان به ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، کامران تفتی، احمد کاوری، محسن افشانی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان و داریوش ارجمند اشاره کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت چه خبر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..