تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید ذوالانواری رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی شد

حمیدذوالانواری رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی شدمهدی اعلمی عضو انجمن صادرکنندگان صنایع دستی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تغییر ریاست انجمن صادرکنندگان صنایع دستی را تایید کرد و اظهار داشت: مجیدرضا حریری در انتخابات هیئت مدیره انجمن که هفته قبل برگزار شد، رأی نیاورد و حمید ذوالانواری رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی شد.

گفتنی است؛ حمید ذوالانواری پیش از این صادرکننده برگزیده کشور در حوزه دست‌بافته‌های داری در سال ۹۳ بوده است. وی عضو هیئت مدیره اتحادیه فرش ایران و مدیرعامل مجموعه فرش ذوالانواری هم هست.

یادآور می‌شود؛ ریاست اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان فارس نیز یکی از مسئولیت های حمید ذوالانواری بوده است.

خاطرنشان می‌شود؛ انجمن صادرات صنایع دستی نقش بسزایی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد و یکی از نهاد‌هایی است که در مسیر رسیدگی به وضعیت صادرکنندگان این محصولات گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید ذوالانواری رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..