تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوادث خنده‌داری که حین اجرای شیرین‌کاری‌ اتفاق می‌افتد +فیلم

خنده‌دار‌ترین حوادثی که در حرکات نمایشی به وقوع پیوست+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه همه چیز در انجام حرکات نمایشی آنطور که ما پیش‌بینی کرده‌ایم جلو نخواهد رفت. شاید با یک خطای کوچک در محاسبات موجب به وقوع پیوستن حوادثی شویم که تلخ یا شاید هم خنده‌دارند.

قرار گرفتن در موقعیت‌های خنده‌دار این چنینی به احتمال بسیار برای خیلی از ما اتفاق افتاده است، مخصوصا که اگر آن صحنه با دوریبن ثبت هم شده باشد، حکم یک یادگاری جالب و ماندگار را برایمان خواهد داشت؛ یادگاری که با هر بار تماشای آن لبخند روی لبانمان جاری خواهد شد.

ویدئویی در یوتیوب گلچینی از خنده‌دارترین حوادث را به تصویر کشیده است که در ادامه می بینید.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوادث خنده‌داری که حین اجرای شیرین‌کاری‌ اتفاق می‌افتد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..