تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نسخه قدرتمند تر i8 , پرچمدار هیبریدی بی ام و 

معرفی نسخه قدرتمند تر i8 , پرچمدار هیبریدی بی ام و 

بی ام و i8 , کمپانی خودروسازی BMW در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس پارسال از نسخه جدید i8 با سیستم محرک جدید رونمایی کرد

بی ام و i8

بی ام و i8 , در هفته گذشته، مسابقات فرمول E یک خودروی ایمنی جدید در پیست
“سانتیاگو ePrix ” معرفی کرد و آن هم نسل جدید بی.ام.و i8 بود که حالا با یک سیستم محرک
قویتر آماده حضور در مسابقات فرمول E و حفظ ایمنی و امنیت شرکت کنندگان در
پیست مسابقه شده است.

بی ام و i8نسل جدید بی.ام.و i8 بی ام و i8بی ام و i8 در مسابقات فرمول E

همانطور که می‌دانید، ، کمپانی خودروسازی BMW در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس پارسال از نسخه جدید i8 با سیستم محرک جدید رونمایی کرد که پارامترهای اساسی آن شامل یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی جدید، شاسی آلومینیومی با ترکیبی از فیبرکربن و همچنین باتری‌های جدید ظرفیت بالا می‌شود که نیروی بیشتری به سمت موتورهای الکتریکی اتومبیل ارسال کرده و می‌تواند تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، محدوده حرکت بالاتری هم داشته باشد.

پرچمدار هیبریدی بی ام و i8 بی ام و i8کمپانی خودروسازی BMW

به گفته شرکت خودروسازی بی.ام.و، سیستم محرک بی.ام. و i8به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری سه سیلندر مجهز شده است که با سود جستن از توربوشارژر، می‌تواند ۲۳۱ اسب بخار قدرت داشته باشد و همچنین موتور الکتریکی قدرتمند i8 در کنار پیشرانه درون سوز، می‌تواند ۱۴۳ اسب بخار قدرت داشته باشد که در مجموع خروجی قدرت اتومبیل به ۳۷۴ اسب بخاری رسیده و نتیجه آن ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۴٫۴ ثانیه بوده است، ولی مهم تر از این ها، مجموعه باتری های جدید اتومبیل خواهد بود که می تواند محدوده حرکت بالاتری برای i8 داشته باشد.

بی ام و i8خودروی هیبریدی i8

با جایگزین کردن باتری‌های ۳۴ آمپرساعت/ ۱۱٫۶ کیلووات ساعت با مجموعه باتری‌های قدیمی ۲۰ آمپرساعت/ ۷٫۱ کیلووات ساعت، سقف سرعت اتومبیل در حالت تمام الکتریکی با افزایش ۳۵ کیومتری همراه بوده و حالا به عدد ۱۰۵ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است که با قراردادن اتومبیل در حالت “eDrive”، می‌توان جریان بیشتری از باتری دریافت کرد و به حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر برساعت نیز دسترسی پیدا کرد، اما در مقابل با شارژ کامل باتری‌ها می‌توان محدوده حرکت ۵۴ کیلومتری بدون دخالت پیشرانه محرک درون سوز داشت

بی ام و i8حداکثر سرعت بی ام و i8 بی ام و i8بی ام و i8 در پیست مسابقه

خودرو بانک

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نسخه قدرتمند تر i8 , پرچمدار هیبریدی بی ام و »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..