تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جستجو»ی امیر نادری در گنجینه شبکه مستند

«جستجو»ی امیر نادری در گنجینه شبکه مستندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما؛ شبکه مستند سیما در چهارمین قسمت از مجموعه «گنجینه» فیلم «جستجو» ساخته امیر نادری را برای پخش در نظر گرفته است.

حنیف شهپرراد در این‌باره گفت: این فیلم، مستندی تلخ و تاریک است که به جستجوی گمشدگان جریانات انقلاب می‌رود، «جستجو» سال 58 در تهران تصویربرداری شده و درباره جوانانی است که در بحبوحه انقلاب بين ١٧ شهريور ٥٧ تا پيروزی انقلاب از خانه‌هایشان خارج شدند و دیگر بازنگشتند.

وی افزود: این فیلم سیاه و سفید از خانواده‌هایی می‌گوید كه منتظر فرزندان خود هستند و آنچه برای امير نادری مهم بوده در خانه‌هايی است كه جوانی از آن‌ها خارج‌شده و برنگشته‌اند.

به گفته این تهیه‌کننده روایت این مستند به‌صورت گفت‌وگو با مردم است و نریشن ندارد.

شهپرراد گفت: امیر نادری سال‌ها بعد «جستجوی 2» را هم‌ساخت، مستندی که به موضوع «مفقودین جنگ» پرداخته است.

گفتنی است؛ امیر نادری زادهٔ ۷ خرداد ۱۳۲۴ از کارگردانان اثرگذار و مهم سینمای ایران است، نادری از کودکی در سالن سینما و تئاتر کار می‌کرد و با دیدن فیلم و نمایش، خواندن نقد فیلم و معاشرت با منتقدان، به‌طور خودآموخته وارد عالم سینما شد.

مجموعه «گنجینه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حنیف شهپرراد در ۲۶ قسمت حدود یک‌ساعته پخش می‌شود و غلامعلی افشاریه گفتار متن آن را بر عهده دارد، آرین مظفری نویسنده و مسعود سلطانی ارج تدوینگر این مستند هستند.

این برنامه که همیشه چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود، امشب ساعت 8:30 دقیقه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جستجو»ی امیر نادری در گنجینه شبکه مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..