تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظهور جدیدترین آثار هنرمندان در دل جشنواره تجسمی فجر

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره  تجسمی فجر؛ اکبر نیکان پور هنرمند سرشناس عرصه تصویر سازی که سال ها فعالیتش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از اتفاق های قابل ذکر در زندگی هنری اوست، امسال در بخش مفاخر دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر حضور دارد.

نیکان پور درباره حضورش در جشنواره و دلایل اهمیت آن به اصحاب رسانه گفت: جشنواره ها یک فضای نمایشگاهی بزرگ برای هر هنرمند است که شکلی حرفه ای‌تر با برنامه ریزی دقیق تر و گسترده تر دارد. هر چند در کشور ما این جشنواره ها نیاز به برنامه ریزی بیشتری دارد تا شکلی حرفه ای تر به خود بگیرد.

وی اظهار داشت: طی این سال ها من بارها به جشنواره تجسمی فجر برای حضور در بخش مفاخر دعوت شده بودم؛ اما به دلایلی این اتفاق رخ نمی داد. چند سالی است که جشنواره تجسمی فجر از دل یک حرکت جمعی و از دل رشته های مختلف به وجود می آید و من به این دلیل حس کردم تا با حضور خود به بالا رفتن کیفیت جشنواره کمک کنم.

این هنرمند برجسته عرصه تصویرسازی گفت: جشنواره ها حاصل کارها و برآیند فعالیت های یک یا دو سال اخیر هر هنرمند را به نمایش در می‌آورند. این نکته بسیار مهم است؛ چرا که یافته های جدید هر هنرمند در دل این آثار بروز پیدا می کند  و پس از ارائه آن شکل هر اثر مانند یک پله های جدید رو به بالا مسیر را برای ساخت پله های بعدی باز می کند.

وی افزود: من نیز تلاش کردم تا آثار جدیدی را برای این نمایشگاه طراحی کنم؛ چرا که در یک فرایند نیاز داریم تا با ارائه آثار نو راه را برای خود و آثارمان بگشاییم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظهور جدیدترین آثار هنرمندان در دل جشنواره تجسمی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..