تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جنجالی حرکات مژگان صابری در جشنواره فجر

ماجرای جنجالی حرکات مژگان صابری در جشنواره فجر ماجرای جنجالی حرکات مژگان صابری در جشنواره فجر 

حرکاتی که مژگان صابری در جشنواره فجر از خود نشان داد در تمام رسانه هاي ایران اینروزها حسابی سوژه شده است. حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم شعله‌ور گفت که مژگان صابری بازیگر فیلمش برخلاف انچه برخی می گویند اوتیستیک نیست.

ماجرای جنجالی حرکات مژگان صابری در جشنواره فجر

 آقای نعمت‌الله گفت انچه مورد توجه قرار گرفته و واکنش ایجاد کرده، مدل رفتار شخصی این بازیگر است. او با انتقاد از فضایی که درباره خانم صابری ایجاد شده، گفت که دنیای امروز به سمتی میرود که هر چه بیشتر به افراد اجازه داده شود خودشان باشند. او گفت که نمی داند چرا روزنامه‌نگاران به چنین چیزی توجه ویژه نشان داده‌اند و چنین فضایی ایجاد کرده‌اند.

به گفته کارگردان فیلم شعله‌ور، خانم صابری وقتی دراین فیلم بازی می‌کرده، مشکلی برای نظارت رفتار خود نداشته و همان کاری را می‌کرده که کارگردان از او می‌خواسته است.

بعد از برگزاری نشست خبری فیلم شعله‌ور با بازی مژگان صابری توجه افراد به شیوه رفتاری خانم صابری دراین نشست جلب شد. برخی، رفتارهای وی را نشانه اوتیسم توصیف کردند. کاربران شبکه‌هاي اجتماعی نام بازیگر فیلم شعله‌ور رابه هشتگ تبدیل کردند و همین ماجراها باعث شد گفتگوهای زیادی درباره اختلال اوتیسم و نشانه‌هاي آن شکل بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جنجالی حرکات مژگان صابری در جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..