تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بدهی بیمه‌ها به مراک

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طی دو ماه آینده بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز، بشیر خالقی ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل، اظهار کرد: درطی دو ماه آینده بدهی بیمه‌ها به بیمارستانها و واحدهای درمانی پرداخت خواهد شد، اما برای رفع مشکلات مالی و بدهی‌های انباشته بهترین روش عمل به قوانین موجود در این حوزه است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت و بهداشت کشور اجرای طرح تحول سلامت بود که از سال 93 شروع به کار کرده و با توجه به آن هزینه پرداختی مردم در این حوزه کاهش یافت اما در سال‌های اخیر اجرای این طرح با مشکلات مالی نیز همراه شد که برای رفع این مشکل باید منابع مالی آن تامین شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های قبلی یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده که مبلغی بالغ بر 5 هزار میلیارد است و علاوه بر آن 10 درصد از محل هدفمند کردن یارانه‌ها به حوزه سلامت تخصیص یافت که این موضوع باعث شد تا حدود 11 میلیون نفر از مردم کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

پرونده‌های پزشکی الکترونیکی می‌شود

خالقی گفت: با توجه به قوانین برنامه توسعه ششم باید تمامی موسسات پزشکی، نسخه‌های پزشکی و پرونده‌ها به صورت الکترونیکی شده و پزشک خانواده تشکیل شود که تمامی این موارد باعث ایجاد نظم در نظام درمانی خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل را در دستور کار داریم و طی جلسه‌ای که به همراه مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل با وزیر بهداشت انجام گرفت قرار شد منابع مالی این پروژه بزرگ از طریق راه‌هایی مانند فاینانس داخلی، سرمایه‌گذاری بانک‌ها و یا قرارگاه خاتم الانبیا بررسی و اجرایی شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده در دهه مبارک فجر در استان اردبیل اضافه کرد: راه‌اندازی دستگاه ام آر آی اردبیل و افتتاح کلینیک پزشکی شفا در خلخال از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده در روزهای اخیر در استان اردبیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بدهی بیمه‌ها به مراک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..