تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز تحقیقات تجهیزات و ملز 

سلامت نیوز: مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از تصویب تاسیس مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی با دستور وزیر بهداشت در شورای گسترش وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر رضا مسائلی با اعلام این خبر، درباره هدف تاسیس این مرکز تحقیقات گفت: گسترش رویکرد تحقیقات و پژوهش و ایجاد بسترهای علمی مطلوب در جهت ارتقای سطح سلامت عمومی در حوزه علوم مهندسی پزشکی مطابق با استانداردهای جهانی همیشه از دغدغه‌های مسئولین حوزه نظارت بر تجهیزات پزشکی بوده است.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: تشکیل مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای کنترل و ارزیابی ایمنی، کیفیت و اثربخشی تجهیزات و ملزومات پزشکی و انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی از مهم‌ترین اهداف مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

وی افزود: همچنین ارتقای سطح دانش مجموعه کارشناسی و ارائه راه‌کارهای برنامه‌ریزی شده به منظور افزایش ارتباطات کارآمد در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این مرکز است.

مسائلی بیان کرد: با استفاده از توانمندی‌های علمی محققان، اساتید و اشخاص متخصص و همچنین به کارگیری امکانات و تجهیزات موجود در کشور امیدواریم در راستای اهداف تعریف شده این مرکز کوشا باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز تحقیقات تجهیزات و ملز »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..