تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توفیقى: نام قائدى در لیست آسیایى است

معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت: گومز به دلیل اینکه در تست پزشکى قبول نشد او را جذب نکردیم و این بازیکن در همان زمان هم ورم پا داشت.

به گزارش شمانیوز: پندار توفیقی درباره نشست امروز هيئت مديره استقلال گفت: جلسه هيئت مديره درباره مسائل جارى باشگاه و مالى بود كه ميان اعضا بردار شد. همچنين شفر با حضور در اين جلسه گزارشى را بابت چند ماه حضورش در استقلال به هيئت مديره ارائه داد. از طرفى تقاضاى همكارى ميان گروه براى رقابت هاى آسيايى مطرح شد.

او در اينكه چرا گومز جذب نشد بيان كرد: ممكن است هر بازيكنى با حضور در يك باشگاه تست پزشكى دهد و قبول شود اما او در يك باشگاه ديگر نتواند موفق باشد، يا باشگاهى هفته اى يك بار بازى دارد اما ما چهار روز يك بار بازى خواهيم كرد. بنابراين نوع بازيكنى كه جذب مى كنيم فرق دارد. بازيكن بايد توانايى اش كامل باشد تا جذب كنيم. گومز مشكلاتى داشت كه ممكن بود در بازى هاى سنگين كنار ما نباشد. ضمن اينكه او همان موقع هم ورم پا داشت و حداقل 2 هفته زمان مى برد تا سالم شود. گومز توسط پزشكان تاييد نشد و شفر هم سراغ گزينه هاى ديگر رفت. ما 2 بازيكن جديد و خوب جذب كرديم و بايد منتظر بمانيم تا كار آنها را در تيم ببينيم.

 او در مورد بازيكنانى كه شفر خواستار آنها بود و جذب نشدند گفت: تعداد زيادى از بازيكنان را از پاى پرواز بازگردانند كه بهتر است در اين مورد حرف نزنیم ، اكنون 2 بازيكن خوب گرفتيم .

توفيقى در مورد اينكه تيام خواستار شماره 7 شده گفت: اصلا بحث شماره نيست، تيام یک بازیکن حرفه ای است و درخواستی برای شماره 7 استقلال نداشته است، ما در ايران بيشتر دنبال شماره هستيم.

معاون ورزشى باشگاه استقلال درباره وضعيت قائدى بيان كرد: شرايط قائدی بهتر شده است و پيگير کارهای او هستیم تا به زودی به تهران منتقل شود. او هم اکنون به فیزیوتراپی در ICU مشغول است تا بتواند راه برود و با توجه به اينكه جوان است اميد داريم تا زودتر خوب شود. حتى نام قائدی را برای جام باشگاه های آسیا رد کردیم و امید داریم او هرچه سریعتر به جمع ما ضافه شود و ان شاالله به سلامت باز مى گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توفیقى: نام قائدى در لیست آسیایى است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..