تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمکت نشینی گریه ستاره فوتبال را درآورد! +عکس

ریچارلیسون برزیلی دیروز و در نیمه دوم دیدار واتفورد برابر چلسی جای خود را به پریرا داد و تصاویری از او منتشر شده که روی نیمکت واتفورد در حال گریه کردن بوده است.

به گزارش شمانیوز: ریچارلیسون برزیلی دیروز و در نیمه دوم دیدار واتفورد برابر چلسی جای خود را به پریرا داد و تصاویری از او منتشر شده که روی نیمکت واتفورد در حال گریه کردن بوده است.

ریچارلیسون بعد از پایان بازی اعتراف کرد علاقمند بوده در زمین حاضر باشد و به واتفورد برای غلبه بر چلسی کمک کند اما در نهایت همبازیان او عملکرد درخشانی در زمین ارائه داده و این ماموریت را با موفقیت به پایان رساندند.

نیمکت نشینی گریه ستاره فوتبال را درآورد

واتقورد در نیمه دوم 3 بار دروازه چلسی را باز کرد و در نهایت بعد از 19 سال و با نتیجه درخشان 1-4 این تیم را مغلوب کرد تا جایگاه کونته بیش از همیشه در معرض خطر قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمکت نشینی گریه ستاره فوتبال را درآورد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..