تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اورژانس ایران در زلزله کرمانشاه رکورد زد/ آلمان به هیچ عنوان توانایی ایران در مدیریت بحران زلزله را ندارد+ فیلم

اورژانس ایران در مدیریت بحران زلزله کرمانشاه رکورد زداشتایگر گفت: ما به هیچ عنوان همانند ایران توانایی مدیریت بحران زمین لرزه‌ای همچون کرمانشاه را نداریم. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشتایگر رئیس اورژانس آلمان در نشست مشترک با پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور درباره رسیدگی به مردم در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: ما به هیچ عنوان همانند ایران توانایی مدیریت بحران زمین لرزه‌ای همچون کرمانشاه را نداریم.

وی با بیان اینکه فکر می‌‌کنم انتقال ۷ هزار مصدوم در ۲۰ ساعت شبیه یک رکورد جدید جهانی به نظر می‌رسد، گفت: من هرگز در هیچ کجای دنیا نشنیدم که ۷ هزار مصدوم را در ۲۰ ساعت منتقل کرده باشند.

وی ادامه داد: ما طی ۶۰ سال گذشته در اروپا و آلمان با چنین موقعیتی مواجه نبودیم و فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ برای این کشور باشد.

رئیس اورژانس آلمان گفت: من مطمئن نیستم در آلمان بتوانیم چنین کاری انجام بدهیم همچنین نمی‌توانیم بگوییم که کار به خوبی انجام نشده چون این یک چالش بزرگ بود. من متعجب هستم و تبریک می‌گویم به خاطر این  کارشما می توانید کارهایی انجام بدید که بهتر بشوید اما همین الان هم انتقال ۷ هزار مصدوم در ۲۰ ساعت عادی نیست.

 

 ایجاد یک موسسه علمی مشترک بین ایران و آلمان بسیار مفید است

در ادامه این دیدار مشترک کولیوند بیان کرد: تربیت نیروهای اورژانس به‌صورت مشترک جهت ارتقای سطح دانش و مهارت ازجمله عملیات‌های مربوط به حوادث ترافیکی بسیار مورد نیاز است.

وی افزود: می‌توانیم در برخی حوادث از جمله حوادث غیرمترقبه به آلمان رجوع کنیم و اورژانس آلمان به صورت تئوری مدیریت بحران را آموزش دیدند اما ایران به طور عملی تجربیات خوبی به دست آورده است.  

رئیس اورژانس کشور گفت: از طریق موسسه مشترک علمی تجارب خود را به آلمان منتقل می‌کنیم و در مقابل آلمان، دانش تئوری را به نیروهای ما آموزش دهدبرای مقابله با تهدیدها می توان پدافند غیر عامل ایران و آلمان را به هم متصل کرد.

1900 روستای کرمانشاه تحت تاثیر زلزله بودند

وی با بیان اینکه وسعت زلزله کرمانشاه بسیار زیاد بود، تصریح کرد: 1900روستا تحت تاثیر زمین لرزه بودند و اورژانس کشور در عرض کمتر از بیست و چهار ساعت مراکز درمانی داير کرد و  با یک فراخوان مقام معظم رهبری کمکهای مردم به منطقه سرازیر شد.

کولیوند با بیان اینکه اورژانس در پاسخگویی به مردم بسیار موفق عمل کرده است، گفت: پیاده روی اربعین نمونه  بارز این توفیق است وهیچ کجای دنیا این چنین تجاربی ندارند.

 

انتهای پیام/

 تمجید رئیس اورژانس آلمان از مدیریت بحران در زلزله کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اورژانس ایران در زلزله کرمانشاه رکورد زد/ آلمان به هیچ عنوان توانایی ایران در مدیریت بحران زلزله را ندارد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..