تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

هفته اي دیگر آغاز شد ودر اینبخش می‌پردازیم به آینده بینی و حدس و گمان درباره اتفاقات پیش رو، آغاز هفته اي دیگر با پیشبینی ها و پیامد های دنیای ستارگان از رویداد های عاطفی و حرفه اي زندگی شما کاربران عزیز در طالع بینی هفتگی عشق.

فروردین

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

هنوز هم شجاع و آزاد هستید و دوست دارید محدوده فعالیت هایتان را گسترش دهید. دیگران جذب شما میشوند و بشما پیشنهاد همکاری می‌دهند و با اهداف مشترک به صورت گروهی در جهت تغییر دنیا پیشرفت خواهید کرد. شما اعتماد به نفس و نقاط قوت زیادی دارید و مردم همراهی با چنین افرادی را دوست دارند.

این هفته در رابطه با مسائل عاشقانه هفته اي تعیین کننده است. در رابطه با کسیکه مدت هاست باهم آشنا شده اید کمی غافلگیر میشوید. شاید این یک نقطه عطف در زندگی شما باشد و موضوع بزرگی که قبلا زیاد آنرا جدی نمی‌گرفتید.

اردیبهشت

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

عاشق تجارب جدید و پیشرفت هستید و روابط اجتماعی بالایی دارید. این در کارهای گروهی بشما کمک زیادی می‌کند. نسبت به اطرافیانتان رفتاری پر شور و هیجان دارید. این روحیه شما اواخر هفته تغییر میکند. این هفته میخواهید بیشتر از همیشه به رابطه تان توجه کنید.

دوست دارید کارها را طوری تنظیم کنید که بتوانید وقت بیشتری رابا محبوب بگذرانید. فراموش نکنید که محبوب مانع پیشرفت کاری شما نمیشود. بیشتر خودتان تصمیم گرفته اید که با تقسیم انرژی فرصت بیشتری برای گذراندن با او داشته باشید.

خرداد

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

پر تحرک و پر شور و هیجان هستید و به سمت اتفاقات جالب و آدم هاي جالب کشیده می‌شوید. از مبادله فکری و گرفتن انگیزه هاي جدید لذت می‌برید. این سبک زندگی جدید به موقعیت کاری شما مربوط می‌شود. کار شما مستلزم وجود آدم هاي متفاوت و جریان حرکات متنوع است تا خسته کننده نباشد. در روز یکشنبه اتفاقی خصوصی در انتظارتان است که شاید پیشرفت خوبی نداشته باشد.

این هفته تصمیم نهایی را در مورد رابطه تان می‌گیرید. و هردو برای این تصمیم و تغییر حیاتی آمادگی دارید. شاید این تصمیم در رابطه با مسائل مالی باشد یا بچه دار شدن.

تیر

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

با آدم ها و چیزهای عجیب و جدیدی مواجه می‌شوید که شاید در نگاه اول تعصب شما را برانگیزد. اما تلاش می‌کنید آنها را بهتر بشناسید و جنبه هاي خوب آنرا پیدا کنید. در کل تجارب این هفته شما کمی عجیب و ماجراجویانه است که اگر دقت نکنید تجارب ارزشمندی را از دست می‌دهید.

این هفته تصمیمی بر خلاف شخصیت تان می‌گیرید. شاید این تصمیم مربوط به مسائل مالی باشد. شاید دست و دلبازی به خرج دهید و به محبوب کمک مالی کنید.

مرداد

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

دوباره احساس قدرت بیشتری می‌کنید و استعدادهای تان را بهتر بکار می‌برید. دوست دارید کیفیت هر چیزی را تعیین کنید. وقتی آدم ها رابه دو دسته دوست و دشمن تقسیم می‌کنید بسیار مراقب باشید. گفت و گو با محبوب مسیرهای جدیدی را در رابطه شما باز می‌کند و باعث می‌شود احساس درونی تان رابا او در بین بگذارید. اکنون بهترین زمان برای این است که خود واقعی تان رابه محبوب نشان دهید و همین علاقه وی را بشما دو چندان میکند.

شهریور

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

زندگی روزانه و کاری شما همین حالا بسیار عالی و غنی است و این به خاطر آدم هاي اطرافتان است. از دیگران الهام بگیرید تا بتوانید توانایی هاي بیشتری را از خودتان نشان دهید. نگرشتان را نسبت به زندگی بهتر میکنید و افکارتان روشن تر و آزادتر میشود. سیارات بشما آزادی و اشتیاق میدهند.

ماه گرفتگی در نشانه شما باعث می‌شود دیواری که مدت هاست دور قلبتان ساخته اید را خراب کنید. در نتیجه شادی و رضایت به رابطه شما برمی گردد و اگرهم مجرد هستید و مدام به رابطه اي که در گذشته داشتید فکر میکنید این هفته خودتان را از این افکار رها میکنید.

مهر

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

این هفته آغاز مثبتی خواهید داشت. دیگر خودتان را محدود به قوانین اجباری نمی‌کنید و ترجیح می‌دهید راه خودتان را بروید. به عقاید خودتان اعتقاد دارید و سعی میکنید دیگران را هم متقاعد کنید اما نباید چیزی رابه اجبار بخواهید و به محدودیت هاي طبیعت احترام بگذارید. این هفته هیجان بیشتری در رابطه خواهید داشت. اگر مجرد هستید اکنون بهترین زمان برای آشنا شدن با فردی جدید است. این فرد ممکن است از جمع دوستانتان در گذشته باشد.

آبان

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

عظمت سیاره مشتری بشما احساس اعتماد به نفس می‌دهد و باعث آرامش شما می‌شود. در نتیجه در آرامش کامل تصمیم هاي معقولانه می‌گیرید. اما این اعتماد به نفس نباید به نادیده گرفتن دیگران ودر نتیجه از دست دادن ارتباط با همکارانتان شود. گفت‌وگو هاي سازنده اي باهم خواهید داشت و به نظرات و افکار غیر معمول او گوش میدهید.

اما اواخر هفته همه ی چیز تغییر میکند. محبوب برای چیزی هزینه می‌کند که شاید شما زیاد موافق نباشید. این منجر به مشکلاتی در رابطه شما می‌شود. از حمایت او دست بر ندارید اما هرگز نمی‌توانید وی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنید.

آذر

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

مریخ در نشانه شما باعث پیشرفتی سریع است اما مشتری زیاد سازگار نیست و وعده اي که قبلا داده اید رو یادآوری میکنه. با غرور به جایی نمیرسید با نظرات دیگران را هم گوش کنید و پذیرا باشید. اینروزها آسان تر می‌توانید ایده هاي خلاقانه تان رابا محبوب در بین بگذارید و از این‌که او حمایت تان میکند راضی هستید.

دی

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

سخت ترین شرایط را هم به خوبی می‌توانید بگذرانید چون به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید. برایتان مهم نیست دیگران چه فکری می‌کنند. اکنون زمان آرام نشستن نیست بلکه باید خودتان و استعدادهای ارزشمندتان را نشان دهید. این هفته لحظات سرنوشت سازی رابا محبوب تجربه خواهید کرد.

یا باعث بهتر شدن رابطه تان می‌شود و یا این‌که بدون هیچ ترسی شما رابه مسیر دیگری می کشاند. موضوعی هست که مدت هاست از محبوب پنهان کرده‌اید این هفته یک اتفاق باعث می‌شود وادار شوید آن رابا محبوب در بین بگذارید. نترسید مطمئن باشید که او بشما کمک خواهد کرد.

بهمن

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

آنقدرها هم که وانمود می‌کنید آزاد نیستید. هیچکس دراین سیاره تنها نیست و نمی‌خواهد که باشد. هر جا که مردم هستند باید محتاط باشید و کمی هم سازش داشته باشید. این هفته در رابطه مسائل رابطه اي یک هفته پر ماجراست. پس خودتان را آماده کنید. ماه گرفتگی دربخش روابط شما نقطه عطفی ایجاد میکند. این نقطه عطف شاید اتفاقی باشد که تعهد شما را محکم تر کند شاید هم متوجه شوید که برای هم ساخته نشده اید که البته این به معنای عدک علاقه نیست.

اسفند

طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما

شما یک قهرمان هستید و کاری که انجام می‌دهید نه برای خودتان بلکه برای دنیاست. اگر مشکلی وجوددارد به این خاطر است که بیش از حد مسئله اي را سخت گرفته اید و همین موضوع انرژی را از شما گرفته است. مشکل دیگر این است که بیش از حد برای دیگران قدم برمی دارید. البته این مشکل فقط مشکل شما نیست پس ترس به خودتان راه ندهید و راهتان را ادامه دهید.

این هفته افکار و ترس هاي تان رابا محبوب در بین می‌گذارید. شاید برای او قابل درک نباشد اما بازهم تمایل دارید انها را در بین بگذارید. این نشانه خوبی است چون اگر نتوانید حرف هاي تان رابه او بگویید او هرگز شما را نخواهد شناخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالع بینی و فال هفتگی کار و عشق |فال روز شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..