تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ کدخدایی درباره نامه سیف به شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامه سیف به شورای نگهبان مبنی بر معرفی افراد جهت انتخاب شورای فقهی بانک مرکزی بررسی می شود.

به گزارش شمانیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامه سیف به شورای نگهبان مبنی بر معرفی افراد جهت انتخاب شورای فقهی بانک مرکزی بررسی می شود.

 عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت: شورای نگهبان در جلسه فردا - چهارشنبه - نامه ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر معرفی افراد جهت انتخاب شورای فقهی بانک مرکزی، موضوع مفاد ماده 16 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در جلسه فردا لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی کشور و طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد کرد.

همچنین از مصوبات مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه تبصره (2) ماده (76) قانون تامین اجتماعی اصلاحی مصوبه 14/7/1380 و نیز لایحه اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر در دستور کار شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

کدخدایی تاکید کرد: وی از مصوبات هیات وزیران به اساسنامه سازمان فوریت‌های پیش بیمارستانی اورژانس کشور اشاره کرد که با دیوان عدالت اداری ـ استفساریه شرعی نیز در جلسه شورای نگهبان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ کدخدایی درباره نامه سیف به شورای نگهبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..