تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدویان پاسخ هادی حجازی فر را داد

محمد حسین مهدویان نظر خود را درباره پست اخیر هادی حجازی فر در اینستاگرامش اعلام کرد.

به گزارش شمانیوز: در پی  پخش برنامه شب گذشته «سینما هفت» که به بررسی فیلم سینمای لاتاری پرداخت، رضا رشید پور مجری این برنامه در حین گفتگو با محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی لاتاری در بین صحبت‌هایش چند بار موضوع و داستان فیلم را بازگو کرد و باعث شد صدای  عوامل این فیلم از جمله هادی حجازی فر بازیگر و سید محمود رضوی تهیه کننده این فیلم دربایید.

هادی حجازی فر با پستی انتقادی از مهدویان گلایه کرد که چرا در مقابل رفتار غیرحرفه‌ای رشید‌پور در هفت سکوت کرد. او در اینستاگرامش نوشت:

"از محمد حسین مهدویان به شدت ناراحتم که چرا با پشت دست نزد توی دهن مجریِ پَرت و بی اطلاعِ صبحگاهی برنامه، آن هم زمانی که داشت داستانِ کامل و ریزِ فیلمِ اکران نشده را لایِ خواهش هایِ حسین، تعریف می کرد".

پس از این انتقاد، محمد حسین مهدویان با انتشار کامنتی در زیر پست حجازی فر پاسخ او را داد.

مهدویان نوشت: "من معذرت می خواهم . باید می زدم واقعا. زیادی خویشتن‌داری کردم."

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدویان پاسخ هادی حجازی فر را داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..