تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر متخلف در وزارت نیرو برکنار شد

وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای از برکناری یکی از مدیران این وزارتخانه به دلیل تخلف و نداشتن کفایت لازم در امر مدیریت خبر داد.

به گزارش شمانیوز: در این اطلاعیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده است: در پی دریافت اخبار و گزارش‌هایی در خصوص وقوع تخلفات اداری - مالی در یکی از شرکت‌ های توزیع نیروی برق استانی و با احراز عدم کفایت مدیریت لازم، مدیرعامل شرکت مذکور از سمت خود برکنار شد.
در اطلاعیه وزارت نیرو آمده است: بر اساس رویکردهای دولت دوازدهم در راستای ارتقای سلامت نظام اداری، شفافیت مالی و حفاظت از اموال دولتی و حسب دستورات ابلاغی در اولین فرصت موضوع از طریق معاونت امور برق و انرژی مورد رسیدگی قرار گرفت و با احراز عدم کفایت مدیریت لازم، مدیرعامل شرکت مذکور از سمت خود کنار گذاشته شد.
گزارش می افزاید: بررسی‌های تکمیلی لازم از سوی وزارت نیرو و در صورت لزوم پیگیری ‌های حقوقی و قضایی توسط مراجع قانونی ذیربط با جدیت انجام می شود تا ابعاد موضوع مشخص شود.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر متخلف در وزارت نیرو برکنار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..