تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس تهران: مردم به محل حادثه مراجعه نكنند

رئیس پلیس تهران گفت: امیدواریم با عدم ریزش ساختمان عملیات بدون تخریب پایان یابد.

به گزارش شمانیوز: سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید خود از محل حادثه آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو، گفت: اولین مجموعه‌ای که در محل حادثه حاضر شد، نیرو‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی بودند و تا کنون نیز حضور داشته اند. نیرو‌های پلیس کار نظام بخشی به محیط را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: فرماندهان مسئول از دقایق اولیه در محل حضور داشتند و در تلاش هستیم فضا را به گونه‌ای برای آتش نشان‌ها فراهم کنیم که بتوانند به فعالیت خود بی دغدغه ادامه دهند.

رئیس پلیس تهران افزود: با توجه به اینکه تاکنون در منطقه مشکلی وجود نداشته و مردم همکاری بهتری با ما داشته اند، محدودیت ترافیکی نداریم.

سردار رحیمی تاکید کرد: انتظار داریم مردم مراجعه نکرده تا دستگاه‌های مسئول بتوانند به وظایف خود عمل کنند. امیدوار هستیم بدون تخریب، عملیات به اتمام برسد.

وی در پایان گفت: کوچه‌های اطراف از نظر امنیتی تحت نظر پلیس است، مردم نگران اموال خود نباشند و امنیت به طور کامل برقرار است. تمام خانه‌ها و اماکن تحت پوشش پلیس قرار دارند

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس تهران: مردم به محل حادثه مراجعه نكنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..