تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 348 میلیارد انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از 348 میلیارد انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار غلامعباس غلامزاده  با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري وفرمانده معظم كل قوا در مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: از ابتداي سال جاری تاكنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان موفق به كشف 348 ميليارد و 300 ميليون ريال كالاي قاچاق در استان شدند.

فرمانده انتظامي استان از اجرای 25 طرح در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: در این راستا يك هزار و 399 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

غلامزاده با بیان اینکه طرح های کنترل در محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی موقت در محورهای اصلی از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام می شود، اظهار کرد: 90 درصد کشفیات در این طرح ها صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي استان از متلاشي شدن 13 باند در 10 ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: 449 دستگاه خودرو از قاچاقچيان توقيف وروانه پاركينگ شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اهم كشفيات را لوازم خانگي و آشپزخانه ، آرايشي و بهداشتي ، مواد خوراكي و تجهيزات الكتريكي عنوان كرد و گفت: مبارزه بي امان با قاچاقچيان كالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم استان بوده که در این زمینه نیروی انتظامی برخورد جدی داشته است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 348 میلیارد انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..