تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا چهارشنبه 96/11/18

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از فردا (۱۸ بهمن ماه) گفت: در برخی مناطق کشور بارش پراکنده و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کاهش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از فردااحد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز ( ۱۷ بهمن) در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتاً آرام و پایدار حاکم است، اظهارکرد:

پیامد این جو پایدار برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها است. از فردا (۱۸ بهمن ماه) با عبور موجی از کشور کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها انتظار می‌رود.

امروز (۱۷ بهمن) با نفوذ جریانات شمالی در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر و در برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی وزش باد و بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۱۸ بهمن) با عبور موجی از تراز میانی جو در سواحل شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی و در بخش‌هایی از مرکز، شرق و استان کرمان و روز پنجشنبه (۱۹ بهمن) علاوه بر این مناطق در استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت:

آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن)نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای  ۱۳ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۱۹ بهمن) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر و غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا چهارشنبه 96/11/18»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..