تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروین: علی کریمی! تنها می مانی

ورزش سه: علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم جشن تولد علی دایی که به همت مسئولان باشگاه سایپا برگزار شد در مورد طغیان گری این روزهای علی کریمی به خبرنگار ما گفت: علی باید کمی آرام تر باشد چون این کار را تازه شروع کرده است. کار مربیگری سخت ترین کار دنیاست به نظر من، علی باید صبورتر باشد.

او ادامه داد: من بازی این هفته سپیدرود و استقلال خوزستان را دیدم. داور یک ضربه پنالتی مسلم را در دقیقه 88 برای تیم کریمی نگرفت؛ ولی با همه این حرفها علی باید آرامش خود را حفظ کند.

پروین با تاکید بر اینکه طبیعت اشتباهات را درون خود دارد، تصریح کرد: کار سرمربیگری طوری است که در طول 90 دقیقه تمام بدنت می لرزد و اگر بخواهی این طور ادامه بدهی هم خودت اذیت می شوی و هم تنها می مانی. مهم این است که باور کنیم هیچ داوری قصد غرض ورزی ندارد.

اسطوره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کریمی می تواند سرمربی بزرگی باشد یا نه، گفت: علی بازیکن بزرگ این مملکت بوده و سابقه بازی در اروپا را دارد. شاید در عمر ورزشی اش با 50 مربی درجه اول دنیا کار کرده باشد. او می تواند در این راه موفق باشد به شرطی که صبورتر باشد و آرامش خودش را حفظ کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروین: علی کریمی! تنها می مانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..