تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر


دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر مزایا و کاربرد ایمپلنت چیست؟

با به کارگیری ایمپلنت از تحلیل استخوان در یک ناحیه بی دندان جلوگیری خواهد شد. مناسب ترین و آرمانی ترین شرایط استفاده از ایمپلنت، وجود استخوان فک به اندازه کافی کیفیت مناسب است. در شرایط کمبود استخوان در هر دو فک بیمار با استفاده با استفاده از مواد پیوندی و استخوان ساز و تکنیک های جدید امکان به کارگیری ایمپلنت های دندانی فراهم می شود.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر طول عمرهای ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

با پیشرفت هایی که دندانپزشکی نوین داشته انتظار می رود بیشتر ایمپلنت ها عمر نا محدودی داشته باشند البته طول عمر یک درمان ایمپلنت بستگی به عوامل متعددی دارد که بهداشت و نحوه نگهداری توسط بیمار، قطر و طول ایمپلنت، توزیع صحیح نیروها روی ایمپلنت موثرند.

دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر برای چه کسانی نمی توان ایمپلنت گذاشت؟

در مواردی که بدن توانایی ترمیم و التیام را نداشته باشد (مانند دیابت کنترل نشده) امکان استفاده از ایمپلنت نیست. البته در صورتی که دیابت فرد تحت کنترل پزشک قرار گیرد درمان موفقیت آمیز خواهد بود. در افرادی که برای درمان سرطان ها، شیمی درمانی می شوند پس از پایان درمان های مذکور امکان گذاشتن ایمپلنت وجود دارد.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر چه کسی عمل ایمپلنت را انجام می دهد؟

کاشت دندان از اعمال تکنیکی و علمی دندانپزشکی است و تکنیک های آن در سطح بالایی قرار دارد. هیچ دندانپزشکی نه مایل است و نه قادر استکه تمام اعمال دندانپزشکی نوین را انجام دهد. همواره تیمی از متخصصین می توانند ایمپلنت را در دهان شما جای دهند. این تیم شامل جراح دهان یا متخصص لثه، متخصص پروتز، متخصص ترمیمی یا دندانپزشکی است که آموزش دانش ایمپلنت را در سطح عالی آموخته باشند. عموما یک تیم حرفه ای برای درمان ارجحیت دارد زیرا همه ی اعضا پیش از درمان، بیمار را معاینه کرده و برای درمان، تشخیص و درمان علمی را ارائه می کنند.
  
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر نگهداری ایمپلنت چگونه است؟

رعایت بهداشت مطلوب بسیار حائز اهمیت است بنابر این باید استفاده از نخ های مخصوص برس های مخصوص و مسواک های واتر پیک با دقت اطراف پایه های ایمپلنت تمیز می شود که این کار توسط متخصصین آموزش داده می شود.


دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر هزینه درمان ایمپلنت:

هزینه های درمان بستگی به نوع ایمپلنت های دندانی متغیر است اما حتی الامکان بهتر است از سیستم های شناخته شده و مورد تایید سازمان های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. سیستم های ارزان و غیر استاندارد صدمات غیر قابل جبرانی را به بار خواهند آورد ولی ایمپلنت های استاندارد طول عمر نامحدودی دارند. شایان ذکر است هزینه درمان با توجه به تجهیزات و مواد بهره گیری از تکنیک های جدید نسبت به انواع دیگر پروتز بالا نیست به گونه ای که هزینه یک واحد ایمپلنت تقریبا برابر یک بریچ سه واحدی ایده آل است.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر آخرین دست آورد های کاشت دندان در سال 2008 چیست؟

با استفاده از روش overdenture بیماران محترم با حداقل زمان احساس واقعی دندان طبیعی را احساس خواهد کرد. روش جدید immediate implantation (کاشت سریع) که ایمپلنت درست پس از کشیدن دندان جای گذاری شود. در صورتی که ضخامت استخوان و سلامتی استخوان ایده آل باشد در حداقل زمان بیماران صاحب دندان های طبیعی و زیبا و کار آمد خواهد شد. امروز با بهره گیری از جدیدترین وسایل تشخیص از جمله توموگرافی کامپیوتری و سه بعدی و ساخت مدل راهنما کیفیت- کمیت استخوان و تعیین موفقیت درمان ایمپلنت وتعیین زاویه قرارگیری ایمپلنت به راحتی برای تیم کاشت دندان میسر است.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر بالاخره:

بنابراین با بهره گیری از روش های جدید و تکنولوژی روز دنیا دانش ایمپلنت آن چنان گسترش یافته که بیماران نگرانی های قبلی خود را نسبت به نتیجه درمان، موفقیت درمان و یا درد و تروماهای ناشی از کاشت دندان برای همیشه فراموش خواهند کرد. در آخر همه باید بدانیم کاشت ایمپلنت توسط متخصص کار آمد سهل تر از آن تصوری است که در ذهن داریم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..