تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم بازیکن تاتنهام در تیم ذخیره‌ها + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آدام لالانا روز گذشته (دوشنبه) در جریان بازی در تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه اخراج شد اما جنجال‌آفرینی او در این تیم باعث محرومیتش در تیم اصلی باشگاه نخواهد شد.

از قرار معلوم هافبک هجومی انگلیسی لیورپول که این روزهای در تیم جوانان باشگاه تمرین می‌کند، در جریان بازی دوشنبه این تیم برابر تاتنهام با جورج مارش کاپیتان 19 ساله حریف بر سر تصاحب توپ در یک نبرد هوایی برخوردی پیدا می‌کند که همان بهانه‌ای برای آغاز درگیری میان طرفین می‌شود.

ظاهراً بازیکن 29 ساله لیورپول دردقیقه 63 بازی برای زدن ضربه از پشت سر بازیکن تاتنهام پریده در حالی که دست راستش را دور گردن او حلقه کرده و با دست دیگر خود سر او را به پایین فشار داده که به خاطر این حرکت مستقیماً از داور کارت قرمز گرفته است. در این میان دنی اینگس، دیگر بازیکن لیورپول وساطت و او را به سمت تونل رختکن‌ها مشایعت می‌کند.

طبق قوانین فوتبال انگلیس بازیکنی که در جریان یکی از بازی‌های تیم‌های زیر 23 سال باشگاهش محروم شود، باید محرومیت خود را در همان مسابقات سپری کند و مجازاتش به لیگ برتر منتقل نمی‌شود.

ضرب و شتم بازیکن تاتنهام در تیم ذخیره‌ها + تصاویر

لالانا که این به تازگی از بند مصدومیت کشاله ران رهایی یافته است، این روزها با تیم جوانان باشگاه تمرین و بازی می‌کند تا دوران ریکاوری‌اش را کامل کند. این مصدومیت سبب شد که او سه بازی اخیر لیورپول را از دست بدهد. او که ابتدای فصل جاری لیگ برتر را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد، روز دوشنبه همراه با دنی اینگس، دومنیک سولانکه و بت وودبرن در ترکیب اصلی تیم زیر 23 لیورپول قرار گرفت.

ضرب و شتم بازیکن تاتنهام در تیم ذخیره‌ها + تصاویر

ضرب و شتم بازیکن تاتنهام در تیم ذخیره‌ها + تصاویر

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

جنجال‌‌آفرینی بازیکن لیورپول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم بازیکن تاتنهام در تیم ذخیره‌ها + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..