تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا پروانه ساخت فیلم جدید رحمان رضایی صادر نمی‌شود؟

گذشت زمانی که فیلمنامه ها را در نطفه خفه می کردند/بگرد تا بگردیم

رحمان رضایی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صادر نشدن پروانه ساخت فیلمنامه «ریرا» گفت: فیلمنامه «ریرا» براساس مصلحت کشورم نوشته شده و اثری کاملا مردمی است. نمی‌توانیم از ساخت آن چشم پوشی کرده و به چنین موضوعاتی نپردازیم.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کسی جلوی ساخت آن را بگیرد چون تجربه‌ای چهل ساله در سینما دارم و اکنون با تمام قوا ایستاده‌ام تا پروانه ساخت این اثر را بگیرم و از این موضع به هیچ عنوان عقب نشینی نمی کنم.

رضایی افزود: گذشت زمانی که فیلمنامه‌های ما را به هر بهانه‌ای رد می‌کردند. چرا باید این آقایان با تصمیمات غلط خود، جامعه را بسوی تباهی و فساد رهنمون کنند.

وی بیان کرد: «ریرا» قصه‌ای در راستای امر به معروف و نهی از منکر دارد و براستی من در تعجبم که با چه رویکردی به سانسور و ممیزی فیلمنامه ها می پردازند.

کارگردان سینما خاطرنشان کرد: من به هر قیمتی این فیلم را می‌سازم پس بهتر است آقایان در تصمیماتشان تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا پروانه ساخت فیلم جدید رحمان رضایی صادر نمی‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..