تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رازهای پنهان زندگی «آرنولد شوارتزنگر»

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: از اواسط دهه 80 تا اوایل دهه 90 قرن بیستم میلادی، آرنولد شوارتزنگر یکی از بهترین و سرشناس ترین بازیگران فیلم های اکشن بود و به سرعت از یک قهرمان پرورش اندام در سطح جهانی به یک بازیگر گرانقیمت و موفق که خیلی راحت فروش فیلم ها را تضمین می کرد تبدیل گردید.

اما زندگی این قهرمان پرورش اندام عضلانی بیشتر به داستان سیندرلا شبیه است زیرا از فقر و بدرفتاری والدین در کودکی در اتریش به جایی رسید که مشهورترین مهاجر دوران ایالات متحده لقب گرفت. حتی کسب قهرمانی های متعدد و متوالی در دنیای پرورش اندام و حضور موفق در دنیای هالیوود نیز این مرد جاه طلب را راضی نکرد. وی تصمیم گرفت دنیای سیاست را نیز تجربه کند و در نهایت در کمال ناباوری جهانیان در سال 2003 به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شده و دو دوره متوالی در این مقام ماند. در تمام این سال ها وی مرد زندگی بوده و همسر و فرزندانش در کنار او قرار داشتند.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر 

همسرش ماریا شرایور و چهار فرزندشان همواره در کنار پدر و در حمایت از او سهم مهمی در موفقیت های شخصیت ترمیناتور داشتند. با این وجود اگر چه شوارتزنگر در ظاهر همه چیز داشت اما در پسِ پرده زندگی عمومی او واقعیت هایی وجود دارد که نشان می دهد او نیز نقص هایی در رفتار و زندگیش داشته و هیچگاه آن مردی که وی در نمای بیرونی نشان می داد نبوده است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با رازهایی در مورد شخصیت و زندگی شوارتزنگر آشنا کنیم که از سوء استفاده از زنان به مدت چند دهه تا رازهایی که در نهایت ازدواج او را تحت الشعاع قرار داد متفاوت خواهند بود.

 

بر اساس ادعاها وی در فیلم هایش از زنان همبازی خود سوء استفاده می کرده است


در سال 2001، یک مجله سینمایی مقاله ای در مورد شوارتزنگر به چاپ رساند که به شدت شخصیت او را تخریب کرده و اتهاماتی در زمینه بدرفتاری و سوء استفاده جنسی او از زنان دیگر را مطرح می ساخت. این ادعاها بسیاری را شوکه کرد زیرا شوارتزنگر شخصیتی بود که همواره در ملاء عام ارزش های اخلاقی و خانوادگی را ارج می نهاد. جالب این که کسانی که مدت زمان زیادی در دنیای هالیوود حضور داشته و با شوازتزنگر کار کرده بودند از این ادعاها شگفت زده نشدند. یکی از تهیه کنندگان سینمایی که سابقه همکاری با شوارتزنگر داشت ادعا کرد که این موضوع چیز جدیدی نبوده و بارها شواتزنگر، سخنگو و وکیل او و همچنین مدیران استودیوها توانسته اند زنانی که اینگونه اتهامات را علیه شوارتزنگر مطرح می کنند به هر شکلی ساکت نمایند. اما این بار مجله سینمایی پریمیر دست بردار نبوده و به شدت داستان را دنبال می کرد.

در این مجله ادعاهای مختلفی در مورد رفتارهای ناشایست این بازیگر هالیوودی ارائه شده بود که از آن میان می توان به خیانت های فراوان به همسر و سوء استفاده جنسی از بازیگران زن دیگر از جمله لیندا همیلتون، همبازی او در فیلم «نابودگر» (Terminator) اشاره کرد. البته کاملاً طبیعی بود که شوارتزنگر و وکلایش این ادعاها را از اساس کذب بدانند و علی رغم پوزش های مبهمی که وی در مورد رفتارهای گذشته خود داشت اما هیچگاه به طور دقیق و علنی این بدرفتاری های تایید نشد. در نهایت این بازیگر سرشناس مجبور شد به صورت قانونی نظر قربانیانی که ادعا می کردند شوارتزنگر از آن ها سوء استفاده کرده را جلب نماید.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر


داستان پر فراز و نشیب توافق با آنا ریچاردسون


در طول کارزارهای انتخاباتی شوارتزنگر برای فرمانداری کالیفرنیا در سال 2003، آنا ریچاردسون، گزارشگر شبکه بی بی سی، در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز ادعا کرد که در سال های اخیر با بیش از 6 زن مصاحبه کرده که اظهار داشته اند در دهه های گذشته مورد بدرفتاری و سوء استفاده جنسی این بازیگر قرار گرفته اند. به گفته ریچاردسون وی قبلاً با شوارتزنگر نیز مصاحبه کرده بود و او را همیشه یک مرد متشخص می دانست اما بعد از این ادعاها و مصاحبه ای که بعدها با او داشت نظر او کاملاً عوض شده بود. وی ادعا می کند که در مصاحبه اخیر، شوارتزنگر به شیوه ای زننده به وی خیره شده و از او سوالاتی شخصی می کرده است. وی حتی ادعا کرد که شوارتزنگر دست او را کشیده و به او نظر بد داشته است. حتی وی ادعا می کند که در این حین وی اطراف را تماشا کرده تا کسی به وی کمک کند اما هیچکسی عکس العملی نشان نداده و در نهایت شوارتزنگر به بدن او دست زده است. بعد از رسانه ای شدن این ادعاها، سخنگوی شوارتزنگر اعلام کرد که ریجاردسون تمامی داستان را وارونه جلوه داده و در واقع این خود او بوده که قصد داشته شوارتزنگر را وسوسه نماید.

در سال 2006، به گزارش شبکه بی بی سی، ریچاردسون از شوارتزنگر و سخنگوی مطبوعاتی او به دلیل ادعاهایی که در مورد او داشته اند شکایت کرده اما مدتی بعد با آن ها به توافق رسیده است. اگر چه جزییات زیادی در مورد این پرونده مخابره نشد اما تا جایی که می دانیم تیم وکلای شوارتزنگر موفق نشدند که از رسیدگی به پرونده در دادگاه جلوگیری کنند و در نهایت چاره ای جز به توافق رسیدن به ریچاردسون نداشتند. با این وجود ریچاردسون تنها یکی از 15 زنی بود که داستان سوء استفاده از آن ها توسط شوارتزنگر در رسانه ها علنی شد که بسیاری از آن ها حتی بدتر و شنیع تر از مورد ریچاردسون بوده است.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر


در زمان رقابت های انتخاباتی فرمانداری کالیفرنیا بیش از 15 زن او را به بدرفتاری متهم کردند


 علاوه بر داستان ریچاردسون، لس آنجلس تایمز با 5 زن دیگر مصاحبه کرد که هر کدام داستان های شوکه کننده ای از بدرفتاری های جنسی شوارتزنگر را بازگو می کردند. سه زن از این پنج زن اعلام کرده بودند که شوارتزنگر بدون اجازه به بدن آن ها دست زده است. دو زن دیگر نیز ادعا کردند که شوارتزنگر در استخر و آسانسور قصد تجاوز به آن ها را داشته است. زنی دیگر نیز ادعایی مشابه را در مورد شوارتزنگر و تلاش او برای تجاوز را بیان کرده بود. این بار نیز سخنگوی مطبوعاتی شوارتزنگر تمامی این ادعاها را کذب خوانده و اعلام کرد که این بازیگر سرشناس هیچ گاه با هیچ زنی بدرفتاری نداشته است.

همچنین تیم تبلیغاتی وی ادعا کرد که رقبای انتخاباتی شوراتزنگر این زنان را تحریک کرده اند که در این برهه حساس چنین اتهاماتی را به او که شانس زیادی برای برنده شدن در رقابت ها داشت وارد سازند. اما روزنامه تایمز هرگونه تماس و ارتباط با رقبای انتخاباتی شوارتزنگر در این زمینه را رد کرده و اعلام نمود که این ادعاها به طور مستقیم و از جانب خود قربانیان مطرح شده و با این رسانه در میان گذاشته شده است. در هفته منتهی به انتخابات اما بیش از 15 زن به طور رسمی و علنی اتهامات خود را متوجه شوارتزنگر کردند و اعلام نمودند که شوارتزنگر علی رغم میل آن ها از این زنان سوء استفاده جنسی کرده است.

اما این اتهامات نیز تاثیر چندانی در میزان آرای این بازیگر سرشناس نداشته و شهروندان کالیفرنیا بیشترین رأی ها را در حمایت از او به صندوق های رأی انداختند. در نهایت این بازیگر بدون ارجاع به مورد خاصی از رفتارهای گذشته خود عذرخواهی کرد که می توانست نشان دهنده واقعی بودن و صحت اتهامات وارد شده به او باشد.


عذرخواهی مبهم از بدرفتاری جنسی از زنان


در مصاحبه ای با اَی بی سی نیوز در نهایت از واژه ی «دستمالی» که رسانه ها برای اتهامات به وی به کار می بردند استفاده نمود و اعلام کرد که مردم هیج توجهی به این «ادعاهای کذب» نمی کنند اما در نهایت مجری برنامه او را مجبور کرد بیشتر در این مورد صحبت کند و در آخر شوارتزنگر مجبور شد تاسف و عذرخواهی خود را هرچند به صورت مبهم در این مورد ابزار نماید. شوارتزنگر در این مصاحبه چنین گفت:" هیچ معنایی ندارد که اینجا با تو در مورد جزییات ماجرا سخن بگویم.

چیزی که مهم به نظر می رسد این است که من اتفاقاتی که 20 سال پیش و 15 سال پیش رخ داده را به یاد ندارم. اما برخی از این اتفاقات برایم واقعی جلوه می کند. به همین دلیل اولین کسی بودم که جلو آمده و گفتم که ممکن است برخی از این اتفاقات در واقعیت رخ داده باشند.

می خواهم از این افراد معذرتخواهی کنم اگر با کسی بدرفتاری داشته ام زیرا عمدی در این کار نداشته ام". مجری از وی پرسید که آیا همین مقدار از عذرخواهی کافی است و اینجا بود که اوضاع کمی متشنج شد. شوارتزنگر جواب داد:" بگذار چیزی را به تو بگویم. در تمام طول زندگی ام هیچگاه کسی بعد از این که من کاری کردم نزد من نیامد و بگوید من نمی خواستم تو آن کار را انجام بدهی و تو از خطر قرمزها عبود کردی. اما ناگهان و در کمال تعجب سه یا چهار روز قبل از شروع رقابت های تبلیغاتی، به طور ناگهانی تمام این زنان آمده اند و از من می خواهند عذرخواهی کنم. به نظر شما این عجیب نیست؟". وقتی مجری از او پرسید که آیا وی این زنان را سرزنش می کند شوارتزنگر چنین پاسخ داد:" پیتر تو خودت انسان منطقی هستی. خودت می توانی در این مورد قضاوت کنی. همین حالا به این موضوع فکر کن". اما مشخص بود که شوارتزنگر تمام داستان را نمی گوید.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر


ظاهراً رسانه های آمریکایی سعی داشتند که او را از این اتهامات مبرا سازند


علی رغم تمامی اتهاماتی که توسط رسانه ها به شوارتزنگر زده می شود، ظاهراً این بازیگر توسط شخصیت های اجتماعی سرشناس و البته مدیران استودیوهای قدرتمند مورد حمایت فزاینده قرار گرفته و محیطی برای وی فراهم شده بود که شوارتزنگر در واقع هر کاری که می خواست را می توانست انجام دهد. صحبت کردن در مورد سوء رفتارهای شوارتزنگر می توانست به از دست رفتن شغل منتهی شود و به گفته یکی از گزارشگران سابق لس آنجلس تایمز در دوران این اتهامات این روزنامه بیش از 10.000 نفر از خوانندگانش را از دست داده و ایمیل های تهدید آمیز زیادی بدست این رسانه می رسید.

اما در سال 2005، روزنامه تایمز، از توافقی بین شوارتزنگر و یک شرکت رسانه ای که چندین مجله فیتنس و ورزشی را در تملک داشت پرده برداشت. بر اساس این ادعاها، شوارتزنگر پذیرفته بود که سردبیر دو عنوان از این مجله ها باشد که سهم زیادی در جلب خوانندگان و شرکت های تبلیغاتی داشت. در مقابل نیز این کمپانی پذیرفته بود که برخی از هزینه هایی حق السکوت برای حمایت از کمپین انتخاباتی شوارتزنگر را پرداخت نماید.

برای مثال به زنی به نام جیجی گویت که از زنانی بود که ادعا می کرد با شوارتزنگر رابطه داشته است بیش از 20.000 دلار پرداخت شد تا تنها با مجله های این کمپانی مصاحبه کرده و در تدوین کتابی که قرار بود در مورد زندگی شوارتزنگر نوشته شود با این رسانه همکاری داشته باشد. اما یک مشکل کوچک وجود داشت و آن هم این که کتاب گویت هیچگاه به چاپ نرسید و مسئولان این رسانه سر او را کلاه گذاشتند. زیرا در صورتی که این کتاب چاپ می شد و وی از رابطه ی ظاهراً 7 ساله خود با آرنولد پرده بر می داشت به شهرت رسیده و بدین ترتیب علاوه بر رسوایی شوارتزنگر، آن ها مجبور بودند دستمزد بسیار بیشتری را به این زن پرداخت نمایند. اما بزرگ ترین رسوایی شوارتزنگر هنوز در راه بود.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر


ظاهراً او از رابطه اش با یک خدمتکار صاحب یک فرزند نامشروع شده است


در ماه می 2011، تنها مدت کوتاهی پس از اتمام دوره دوم فرمانداری، شوارتزنگر و شرایور اعلام کردند که پس از 25 سال زندگی مشترک قصد دارند از هم جدا شوند. این خبر به سرعت در رسانه ها پیچید و اگر چه در دنیای سلبریتی ها چنین داستان هایی کلیشه ای شده اما بمب خبری هنوز در راه بود. کمی بیش از دو هفته پس از اعلام این دو برای جدایی، شوارتزنگر تایید کرد که وی قبل از شروع رقابت های انتخاباتی دور اول فرمانداری کالیفرنیا از یکی از خدمتکاران خانه اش صاحب فرزند شده است.

در گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز به جزییات این رسوایی اشاره ای نشده بود اما پنهان ماندن این ماجرا برای این مدت طولانی بسیاری از دوستان و همکاران شوارتزنگر را شگفت زده کرده بود. در نهایت مادر این پسربچه، یکی از خدمتکاران خانه با نام میلدرد بینا اعلام شده و از اینجا بود که اوضاع به شدت برای شوارتزنگر بغرنج شد. مشخص گردید که به دنیا آمدن این پسربچه به نام جوزف تقریباً با بدنیا آمدن چهارمین پسر شرایور و شوارتزنگر همزمان بوده و این نشان می داد که حامله شدن شرایوز و بینا نیز در یک برهه زمانی نزدیک رخ داده است.

ظاهراً پس از بدنیا آمدن این پسربچه ها با فاصله ای بسیار کوتاه، این دو بدون این که بدانند برادر هستند برای مدت طولانی با یکدیگر همبازی بوده اند. اما خیلی زود همه به جوزف و رابطه او با شوارتزنگر مشکوک شدند و شوارتزنگر نیز خود متوجه شد که اطرافیان به او مشکوک شده اند. به گفته بینا، شرایور از او پرسیده بود که آیا شوارتزنگر پدر جوزف است و پس از اینکه بینا پاسخ مثبت می دهد شرایور او را در آغوش می کشد. سپس شرایور در یک جلسه مشاوره ای موضوع را با شوارتزنگر در میان می گذارد و شوارتزنگر نیز اعتراف می کند که ماجرا واقعیت داد. از همان موقع این دو تصمیم به جدایی گرفتند.

 رازهای پنهان زندگی مرموز آرنولد شوارتزنگر


پزشک دهکده او را به داشتن بچه های نامشروع بیشتری متهم کرد


تنها چند روز بعد از رسانه ای شدن ماجرای فرزند نامشروع شوارتزنگر و رابطه او با خدمتکار خانه اش، جین سیمور، بازیگر معروف نقش دکتر کویین در سریال «پزشک دهکده» در اظهار نظری غیرمترقبه اعلام کرد که شوارتزنگر دستکم دو فرزند نامشروع دیگر نیز دارد. وی در مصاحبه ای با سی ان ان چنین گفت:" من اصلاً ذره ای تعجب نکردم. زمانی که ماجرا را شنیدم و فهمیدم که آن ها جدایی شان را اعلام کرده اند با خود فکر کردم که بزودی اطلاعات زیادی به دست مردم خواهد رسید.

من در مورد دو فرزند دیگر شنیده ام که برخی از آن ها خبر دارند. من حتی با یک نفر ملاقات داشتم که خیلی خوب او را می شناخت". البته بعدها وی این صحبت های خود را پس گرفته و اعلام کرد که از این فرزندان خبری نداشته و تنها به شایعاتی که در آن برهه زمانی در مورد شوارتزنگر و روابطش وجود داشته گوش داده است. وی همچنین از شرایور و خانواده اش عذرخواهی کرد اما وی دستکم در یک مورد وقاعیت را می گفت و آن هم این که اطلاعات زیادی در راه بود.


ظاهراً شرایور یک کارآگاه خصوصی را برای پیدا کردن فرزندان نامشروع دیگر استخدام کرده بود


حتی در طول دوران رقابت های انتخاباتی نیز شایعاتی در مورد فرزندان نامشروع شوارتزنگر وجود داشت اما هیچگاه شایعات تایید نشد. اما پس از این که رابطه شوارتزنگر با خدمتکار خانه و داشتن یک فرزند پسر از او تایید شد ظاهراً شرایور یک کارآگاه خصوصی را استخدام کرده و از او خواست یک بار برای همیشه مشخص کند که آیا همسرش فرزند نامشروع دیگری نیز دارد یا خیر. یکی از منابع آگاه در این مورد چنین گفته است:" ماریا نیاز دارد و می خواهد بداند که با چه معضلی دست و پنجه نرم می کند.

این کارآگاه در مورد فرزندان نامشروع دیگری که وی ممکن است داشته باشند تحقیق خواهد کرد. ماریا این شایعات را شنیده و می خواهد واقعیت ماجرا را به هر نحوی که شده بفهمد که آیا این شایعات واقعیت دارند یا خیر". البته با توجه به اینکه داستان جوزف بعد از 14 سال برملا شد می توان انتظار داشت که آرنولد کوچولوهای بسیاری در انتظار کشف شدن باشند! دستکم مشخص شد که شوارتزنگر باوفا ترین مردی که ادعا می شد نبوده است.


بریجیت نیلسن نیز ادعا کرده که شوارتزنگر به او خیانت کرده است


نزدیک به یک ماه پس از این که مشخص شد شوارتزنگر دستکم یک فرزند نامشروع دارد، بریجیت نیلسن، همبازی او در فیلم «سونیای سرخ» (Red Sonja) در مصاحبه ای با دیلی میل فاش کرد که این دو در سال 1985 با هم رابطه داشته اند، درست یک سال قبل از این که شوارتزنگر و شرایور با هم ازدواج کنند. البته در آن زمان رابطه شوارتزنگر و شرایور کاملاً  علنی نشده بود. نیلسن در این باره چنین گفته است:"این که رابطه اش با او [شرایور] چقدر جدی بود نمی دانم. او هیچوقت در موردش صحبت نمی کرد.

و از نحوه زندگی و رفتار او با خودم من فکر می کردم که تنها من در زندگیش هستم. بعداً در مورد رابطه او و ماریا باخبر شدم و حس کردم که به من خیانت شده است. شاید اگر به من می گفت که قصد دارد با ماریا ازدواج کند و رابطه اش با او تا این حد جدی است هیچوقت با او وارد رابطه نمی شدم. اما به من نگفت و رابطه ما ادامه یافت". وی همچنین پس از مشخص شدن رابطه های نامشروع شوارتزنگر با زنان دیگر، همدردی خود را با شرایور اعلام کرد.

 
او به داشتن روابط نامشروع اعتراف کرده است


یک سال بعد از رسانه ای شدن داشتن یک فرزند نامشروع، در مصاحبه ای با سی ان ان اعلام کرد که در تمام این مدت به خود و شرایور دروغ گفته و روابطش را پنهان کرده است. اگر چه وی داشتن روابط نامشروع را تایید کرده اما به جزییات آن ها نپرداخته و تنها دو مورد را مشخصاً تایید کرده است که یکی به خدمتکار خانه اش و دیگری نیز به نیلسن در حدود سه دهه پیش باز می گردد. اگر چه وی در دوران رقابت های انتخاباتی اعتراف کرد که بعضی اوقات در هنگام فیلم برداری ها بیش از حد شوخی کرده و یا شاید بیش از حد بی ادبی کرده است اما در مورد ادعاهای دیگر سکوت اختیار کرده است. در مصاحبه ای در سال 2017 وی پشیمانی خود را از رابطه با خدمتکار خانه اعلام کرده اما خیلی زود موضوع صحبت را تغییر داده و اعلام کرد که قصد ندارد به خاطر این موضوع بیش از حد خود را سرزنش کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رازهای پنهان زندگی «آرنولد شوارتزنگر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..