تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار وحشیانه مرد چینی با یک حیوان سوژه رسانه ها شد! +فیلم

خشم کاربران از رفتار وحشیانه مرد چینی با یک حیوان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه یک مرد چینی با یک سگ را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود او در حالی که یک طناب را به گردن این حیوان بیگناه بسته، آن را از پشت بام منزلش آویزان کرده و  جان دادن حیوان را به تماشا نشسته است. این اتفاق روز یکشنبه و در  منطقه "گوانژو" چین رخ داد.

در لحظه اعدام سگ یکی از رهگذران شروع به اعتراض به او می کند اما با خنده این مرد روانی مواجه می شود. بنا به گفته شاهدان عینی سگ بیچاره لحظاتی بعد جانش را از دست داد و این مرد با قرار دادن حیوان در آب گرم اقدام به جدا کردن موهای بدنش نمود.

 گفتنی است؛ اواخر ماه قبل نیز ویدئویی دیگری از لحظه کشتن یک سگ منتشر گردید که در آن یک مرد چینی پس از کشتن سگ اقدام به پاشیدن خون آن به خودروی تازه خریداری شده خود نمود.

 انتهای پیام/

 توحش مرد چینی در رفتار با یک حیوان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار وحشیانه مرد چینی با یک حیوان سوژه رسانه ها شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..