تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپاتیفای در حال آزمایش اپلیکیشن Stations برای پخش سریع موسیقی است

ظاهرا اسپاتیفای در حال آزمایش اپلیکیشن Stations است؛ این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد که بلافاصله پس از بارگذاری سرویس پخش موسیقی، موزیک مورد نظر خود را پیدا و پخش کنند.

stations اپلیلکیشن جدید اسپاتیفای است که مراحل طولانی و گام به گام برای پخش موسیقی را کوتاه می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد که بدون طی کردن مراحل مختلف به‌سرعت به موسیقی مورد نظرش دست یافته و آن را پخش کند. از سوی دیگر این امکان فراهم می‌شود که لیست بزرگی از موسیقی به‌سرعت با فونت درشت در دسترس کاربران قرار گیرد.

این برنامه نخست سه‌شنبه هفته گذشته توسط شرکت تحلیلی سنسور تاور مورد بررسی قرار گرفت و اکنون از طریق برخی فروشگاه‌های اندروید در دسترس قرار گرفته است. به گزارش TechCrunch، اپلیکیشن استیشنز در استرالیا توسعه داده شده است؛ به همین دلیل عبارت «Aussie Top 50» در تصویر تبلیغاتی آن دیده می‌شود.

استیشنز به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله پس از باز کردن برنامه، موزیک انتخابی خود را بدون نیاز به در هم آمیختن سایر ترانه‌ها، پیدا و پخش کنید.

همچنین قادر خواهید بود که استیشنز موجود را تغییر دهید و یک استیشنز شخصی‌سازی شده ایجاد کنید؛ تمامی این امکانات رایگان هستند و به نظر می‌رسد که برنامه به وسیله تبلیغات پشتیبانی می‌شود.

همانطور که می‌دانید، اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در سرویس پخش موزیک است که ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد و از این بین، ۷۰ میلیون نفر حق اشتراک پرداخت می‌کنند. برنامه اصلی اسپاتیفای این امکان را به شما می‌دهد که به  طیف متنوعی از ترانه‌ها دسترسی داشته باشید و لیست پخش مورد نظر خود را به‌صورت رایگان ایجاد کنید؛ حتی می‌توانید با پرداخت حق اشتراک در این اپلیکیشن، به هر ترانه‌ای که تصور می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن استیشنز این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به هر گونه انتخاب سخت از بین لیست پخش، بلافاصله به موزیک مورد نظر خود دست پیدا کنید. تاکنون این برنامه توسط حدود ۱۰۰ کاربر دانلود شده و با شیب بسیار ملایمی در حال گسترده شدن است.

به احتمال زیاد، دانلود این برنامه در دستگاه‌های اندرویدی نیز محدود خواهد بود؛ به این دلیل که در حال حاضر امکان دانلود آن از طریق گوشی هوشمند گوگل پیکسل وجود ندارد. به‌محض کسب اطلاعات بیش‌تر از این‌که چه مناطق و دستگاه‌هایی قادر به دریافت این نرم افزار هستند، در اختیارتان خواهیم گذاشت.

استیشنز شباهت بسیار زیادی با سرویس پخش موسیقی رقیب به نام پاندورا دارد. پاندورا نیز مشابه با استیشنز امکاناتی در اختیارتان قرار می‌دهد که از طریق آن بر اساس سلیقه و ژانر موسیقی، قادر به گوش دادن ترانه‌های مورد نظر خود خواهید بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپاتیفای در حال آزمایش اپلیکیشن Stations برای پخش سریع موسیقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..