تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق غیرمنتظره‌ای که حین فیلمبرداری برای بازیگران زن رخ داد +فیلم

اتفاق جالبی که حین فیلمبرداری برای بازیگران زن افتاد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حین ضبط فیلمی که سه هنرپیشه لبنانی در آن حضور داشتند، اتفاقی پیش‌بینی نشده رخ داد. در این صحنه دو زن در حال بحث با یکدیگر بودند که ناگهان در اتاق باز شد و بازیگر سوم برای ایفای نقش وارد اتاق شد.

یکی از طرفین دعوا دیگری را به همراه نفر سوم چنان هل داد که آن دو یکباره بیرون از اتاق نقش زمین شدند. در ادامه، این صحنه خنده‌دار و جالب که بازیگران را مجبور به ضبط مجدد این سکانس را کرد، با هم تماشا می کنیم.

انتهای پیام/

 اتفاق پیش بینی نشده ای که حین فیلمبرداری برای بازیگران زن افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق غیرمنتظره‌ای که حین فیلمبرداری برای بازیگران زن رخ داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..