تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گیلان

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف رضایتمندی و ارزش آفریني بيشتر براي جامعه بانوان کشور در قالب «طرح اندوخته بانوان مهر ايران» به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ ميليارد ريال پرداخت مي کند.

به گزارش شمانیوز: بلادی چولابی مديرشعب استان گيلان در نشستي با رفيعي مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گيلان در خصوص طرح «اندوخته بانوان مهرايران» گفت : با هدف رضايتمندي و ارزش آفريني بيشتر براي جامعه بانوان کشور در قالب اين طرح به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گيلان، تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ ميليارد ريال پرداخت مي شود تا علاوه برتوسعه فضاي کسب و كار در ارتقاي سطح رفاه خانواده ها نيز موثر واقع شود.
وی افزود: سایر بانوان هم می توانند طبق شرایط و ضوابط طرح اندوخته بانوان مهر ايران از تسهيلات قرض الحسنه اين بانک استفاده کنند.
بلادی چولابی در ادامه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از صندوق هاي خانوادگي و سازماندهي بهينه آنها و تشويق عموم مردم به مشارکت جمعي و تقويت بنيه مالي خانواده ها نيز، اقدام به ايجاد طرح جديدي بنام «اندوخته خانواده مهر ايران» کرده است که اعضاء اين صندوق ها مي توانند همانند صندوق‌هاي رايـــــج در ميان خانواده‌ها، با پرداخت سهم اندوخته ماهانه و تجميع مبالغ خرد علاوه بر پس انداز، بواسطه هم افزايي و حمايت بانك، از تسهيلات قرض الحسنه بهره مند شوند.
وی افزود: در این طرح بر خلاف روال مرسوم در صندوق های خانوادگی که صرفاً از محل سهم اندوخته اعضاء اقدام به پرداخت مبالغ تجميعي مي کنند، بانـک با هم افزايي مالي از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه حمايتي، ميزان دريافتي اعضاء صندوق را تا دو برابر افزايش مي دهد.
در ادامه، رفیعی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گيلان نيز ضمن استقبال از اجراي طرح اندوخته بانوان مهر ايران، از زحمات مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ايران در حمايت از بانوان کشور قدرداني کرد و اظهار داشت: اميدواريم تا با اجراي اين طرح ها گوشه اي از مشكلات معيشتي خانواده ها و زنان سرپرست خانواده مرتفع شود.
شایان ذکر است، زنان سرپرست خانواده متقاضی دریافت تسهیلات مي توانند با مراجعه به دفتر امور زنان استانداري گيلان در رشت، با اخذ معرفي نامه به شعب اين بانک در استان رفته و در چارچوب عمليات بانکي بدون ربا، تا سقف مبالغ مندرج در معرفي نامه ، تسهيلات قرض الحسنه دريافت کنند.

منبع:  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..