تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل موزیک طی چند ماه آینده از اسپاتیفای در آمریکا پیشی می‌گیرد

اپل اکنون میزبان بیش از ۳۶ میلیون مشترک است و پیش‌بینی می‌شود طی فصل تابستان، در آمریکا از اسپاتیفای پیشی بگیرد.

اسپاتیفای برای مدتی طولانی به‌ لحاظ تعداد مشترک، در دنیای استریم موسیقی بر اپل برتری داشت؛ اما با توجه به گزارش اخیر وال‌استریت ژورنال، به‌ نظر می‌رسد که برتری این شرکت سوئدی به‌آرامی در حال کم‌رنگ‌ شدن است؛ چرا که به‌ گفته‌ی منابع وال‌استریت ژورنال در «صنعت موسیقی»، تعداد مشترکان اپل موزیک در ایالات متحده‌ی آمریکا با نرخ بیشتری نسبت به اسپاتیفای افزایش پیدا می‌کند.

درحالی‌که تعداد مشترکان اپل موزیک با نرخ ماهانه‌ی ۵ درصدی افزایش پیدا می‌کند، این رقم برای سرویس سوئدی تنها ۲ درصد است؛ از این رو چنانچه نرخ رشد سرویس استریم موسیقی اپل طی چند ماه آتی پایدار باقی بماند، کوپرتینونشین‌ها می‌توانند طی فصل تابستان، در خاک آمریکا از اسپاتیفای پیشی بگیرند. علاوه‌ بر این، بر اساس آنچه در گزارش وال‌استریت ژورنال آمده است، اکنون ۳۶ میلیون نفر در سراسر دنیا از سرویس پولی اپل موزیک استفاده می‌کنند؛ بنابراین تعداد کاربران پولی سرویس استریم موسیقی اپل نسبت به سپتامبر سال گذشته‌ ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

متأسفانه اپل و اسپاتیفای تعداد کاربران پولی خود را به تفکیک کشور گزارش نمی‌کنند؛ از این رو مشخص نیست که چه تعداد از ۳۶ میلیون کاربر اپل موزیک ساکن آمریکا هستند. علاوه‌بر این، اسپاتیفای اخیرا تعداد مشترکان خود را اعلام کرده است؛ اما باز هم اطلاعاتی در خصوص تعداد کاربران سرویس استریم موسیقی سوئدی در خاک آمریکا در دست نیست. با این همه، گزارش‌ها حکایت از آن دارند که تعداد کاربران پولی اسپاتیفای در سطح دنیا با نرخ بیشتری نسبت به کاربران اپل موزیک افزایش پیدا می‌کند. در گزارش اخیر وال‌استریت ژورنال در این خصوص چنین آمده است:

دنیای استریم موسیقی، تحت سلطه‌ی مطلق اسپاتیفای قرار دارد و اپل با اختلافی فاحش در جایگاه دوم با این سرویس رقابت می‌کند. بی‌شک اسپاتیفای در سطح دنیا، بزرگ‌تر از اپل موزیک است و تعداد کاربران پولی آن با نرخ بیشتری افزایش پیدا می‌کند؛ اما سرویس استریم موسیقی شماره‌ی ۲ دنیا (اپل موزیک) به‌آرامی در حال پذیرش کاربران پولی در بزرگ‌ترین بازار استریم موسیقی است و این موضوع نشان می‌دهد که اسپاتیفای اکنون رقیبی جدی دارد.

باید خاطرنشان کنیم اپل هم‌اکنون به‌ لحاظ تعداد کلی کاربران، شامل افرادی که به‌صورت آزمایشی از آن استفاده می‌کنند، از اسپاتیفای پیشی گرفته است؛ چرا که بر اساس گزارش‌های اخیر، با در نظر گرفتن کاربرانی که از طرح سه‌ ماه رایگان اپل موزیک استفاده می‌کنند، کوپرتینونشین‌ها مدتی است که از اسپاتیفای پیشی گرفته‌اند.

این خبر از آن جهت برای اسپاتیفای اهمیت دارد که سرویس استریم موسیقی سوئدی در حال حاضر برای عرضه‌ی عمومی سهام خود آماده می‌شود. گفته می‌شود که سوئدی‌ها در ماه دسامبر سال گذشته‌ به‌صورت محرمانه اسناد عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خود را ثبت کرده‌اند تا بدین ترتیب از ماه مارس سال جاری، عرضه‌ی سهام این شرکت آغاز شود؛ بنابراین ممکن است نرخ رشد بالاتر اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای، برخی از سرمایه‌گذاران بالقوه را دچار تردید و نگرانی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل موزیک طی چند ماه آینده از اسپاتیفای در آمریکا پیشی می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..