تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوح تقدیر سودآورترین شرکت بیمه به بیمه پارسیان تعلق گرفت

لوح تقدیر سودآورترین شرکت بیمه در نهمین دوره ارزیابی جشنواره ملی بهره وری در حوزه صنعت بیمه به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

به گزارش شمانیوز: شرکت بیمه پارسیان در بخش سودآوری که بر مبنای دو شاخص درآمد سرانه و حاشیه سود خالص ارزیابی گردیده است به عنوان سودآورترین شرکت بیمه انتخاب و لوح تقدیر جشنواره را دریافت نمود. در جشنواره ملی بهره وری ارزیابی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی، اقتصادی و بهره وری بنگاه ای اقتصادی و طبق اطلاعات افشا شده در صورت های مالی بنگاه ها صورت می پذیرد و علاوه بر بررسی صورت های مالی حدود 3000 داور نیز که به صورت آنلاین ثبت نام نموده اند بخشی از داوری ها و ارزیابی های جشنواره را در حوزه تخصصی خود انجام می دهند.

منبع: روابط عمومی بیمه پارسیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوح تقدیر سودآورترین شرکت بیمه به بیمه پارسیان تعلق گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..