تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالیاتلی مرغ، مزه‌ای جدید در ۲۵ دقیقه

مجله سرآشپز: تالیاتله یا تالیاتلی به ایتالیایی Tagliatelle نوعی پاستای نواری شکل تخم‌مرغی مربوط به ناحیهٔ امیلیا رومانیا در شمال ایتالیاست که بلند، تخت و باریک بوده و پهنایی در حدود ۵ میلی‌متر ۱ دارد این پاستا از نظر ظاهری شبیه به فتوچینی است، ولی ۲ میلی‌متر از آن باریکتر است.

مواد مورد نیاز


پاستا تالیاتلی: 500 گرمسینه مرغ (نواری خردشده): 700 گرمنخودفرنگی: 300 گرمسیر (له شده): 3  حبهپودر آویشن: 2 ق چخامه: 200 گرمپنیر خامه ای: 100 گرمپنیر پارمزان: 50 گرمآب لیموترش: 3 ق سجعفری (خردشده): یک دوم پیمانهنمک و فلفل سیاه: به میزان لازمروغن زیتون: 6 ق سروغن مایع: 1 ق ستالیاتلی مرغ، یه مزه‌ی جدید در 25 دقیقه 


روش پخت


1. درون قابلمه ای مقداری آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید. سپس روغن مایع و 1 قاشق سوپخوری نمک به آن بیفزایید. بعد پاستا را درون آن بریزید و پس از 10 دقیقه (یا طبق دستور پخت آن) آبکش کنید. بعد روی آن آب سرد و نیمی از روغن زیتون را بریزید تا به هم نچسبد.


2. نخود فرنگی را به مدت 10 دقیقه همراه با مقداری آب و نمک روی حرارت بگذارید. سپس با آب سرد بشویید تا رنگ سبز آن باقی بماند.


3. سیر را درون تابه ای ریخته و همراه با بقیه روغن زیتون به مدت 30 ثانیه تفت دهید.


4. سینه مرغ (از قبل به صورت نوارهای باریک برش داده شده) را به همراه آویشن، نمک و فلفل سیاه به سیر افزوده و به مدت 10 دقیقه تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند و بپزد.

5. بعد خامه، پنیر خامه ای، پنیر پارمزان و آب لیموترش را به آن بیفزایید و به مدت 1 دقیقه دیگر روی حرارت ملایم تفت دهید.


6. پاستای آبکش شده و نخود فرنگی به آن بیفزایید و مخلوط کنید.

7. پس از چند دقیقه از روی حرارت برداشته و جعفری را به آن بیفزایید و سرو کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالیاتلی مرغ، مزه‌ای جدید در ۲۵ دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..