تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان بورس

مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار امروز با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و دیگر مسوولان بازار سرمایه در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این مراسم دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در معاونت اجرایی سازمان بورس سال ها زحمات جدی کشیده شده تا خشت خشت این بنای اقتصادی رفته رفته شکل گیرد.

وی افزود: هیچ ناهماهنگی و ناسازگاری در این مجموعه وجود ندارد و همه همکاران، مجدانه فعالیت کرده اند.

دبیر شورای عالی بورس با بیان اینکه مجموعه همکاران سازمان بورس کم توقع اما پرتلاشند، گفت: حضور دکتر رضوی در چنین مجموعه ای فرصت بزرگی است که می تواند به هم افزایی کارها کمک کند و تعالی سازمان بورس را هرچه بیشتر رقم بزند و این یک آرزوی قابل تحقق است.  

وی با بیان اینکه دکتر فلاح پور سرمایه بزرگی برای سازمان بورس است، گفت: با توجه به ماهیت سازمان بورس، برخی از پست ها به دلیل نظارتی بودن آن استرس بالایی دارد.

سعید فلاح پور هم در این مراسم در تکمیل سخنان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: معاونت اجرایی نقش ویژه ای برای ایجاد آرامش کارکنان دارد به طوری که در عین پاسخگویی به توقعات باید در جهت رفع کوچکترین مشکلات نیز تلاش جدی صورت دهد.

وی در ادامه به حوزه آی تی اشاره کرد و گفت: در حوزه آی تی، بحث فراتر از سازمان است و در دو شرکت "رایان بورس" و "مدیریت فناوری اطلاعات" فعالیت های مهمی برای بازار انجام می گیرد که شامل فعالیت های توسعه ای نیز می شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دکتر رضوی بهترین انتخاب برای این سمت است زیرا به ماهیت کارهایی که در معاونت اجرایی انجام می گیرد، تسلط کامل دارد.

در ادامه، مصطفی رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان بورس گفت: امیدوارم  در پایان این دوره از  مسوولیت رو سفید باشم .

خاطرنشان می شود، در احکام جداگانه ای از سوی دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس، دکتر سعید فلاح پور معاون اجرایی سابق سازمان به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی و دکتر سید مصطفی رضوی به عنوان معاون اجرایی سازمان بورس منصوب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..