تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مدیر امور سینما‌ها به حواشی فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

پاسخ مدیر امور سینما‌ها به حواشی فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا فرجی مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر در پاسخ به ادعای برخی رسانه‌های گروهی مبنی بر خالی بودن ظرفیت سالن‌های سینما و عدم فروش بلیت سینما‌ها به مخاطبان که در صف‌های خرید ایستاده‌اند به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: بخش عمده‌ای از ظرفیت بلیت سالن‌های سینمایی جشنواره به صورت پیش‌فروش به متقاضیان بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده  و از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر که اطلاع‌رسانی کامل شد، فروخته شده است. وهمچنین صندلی‌ها از نظر جشنواره، متعلق به صاحبان بلیت هستند و نمی‌توان صرف دیدن ظرفیت خالی که البته چنین نیست، بلیت جدید فروخت.

وی با اشاره به استقبال مردمی بیان کرد: بخشی از ظرفیت سالن‌ها مخصوص گیشه به صورت تک سانس در محل سالن‌های سینمایی به فروش می‌رسد که بعضی از سالن‌های فوق‌العاده نیز برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

محمدرضا فرجی در پایان ضمن تشکر از صاحبان سینما‌ها در همراهی با روند برگزاری جشنواره اظهار کرد: سینما‌های جشنواره فیلم فجر خوشبختانه نهایت همکاری را برای جلب مخاطبان جشنواره فیلم فجر دارند و پاسخگوی مخاطبان سینما هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مدیر امور سینما‌ها به حواشی فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..