تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به جام جهانی و آیفون 10، جوایز روز فروشندگان دیجی‌کالا

دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه روز ویژه‌ی فروشندگان دیجی‌کالا است. در این روز یک جشنواره‌ی ۲۴ ساعته با تخفیف ویژه و جایزه‌های به‌یادماندنی برگزار می‌شود که هدف آن معرفی فروشندگان دیجی‌کالاست.

در «روز فروشندگان» دیجی‌کالا چه خبر است؟

روز ویژه‌ی فروشندگان دیجی‌کالا از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) آغاز می‌شود و تا ۱۲ شب دوشنبه ادامه خواهد داشت. معرفی فروشندگان برتر، فروش ویژه با تخفیف‌های فوق‌العاده و جایزه‌های به‌یادماندنی برنامه‌ی دیجی‌کالا برای این روز به‌خصوص است.

مرکز فروشندگان دیجی‌کالا فعالیت خود را از سال گذشته با هدف گسترش و توسعه کسب‌وکارش آغاز کرد و تاکنون حدود ۴۰۰۰ فروشنده نام خود را برای عرضه‌ی محصولات‌شان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به ثبت رسانده‌اند. باید یادآور شویم در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد کالاهای این فروشگاه اینترنتی توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

دیجی‌کالا برای معرفی این مرکز یک روز تمام ویترین خود را به کالاهای فروشندگان اختصاص می‌دهد.

 ۲۴ ساعت، ۲۴ فروشنده، ۲۴ جایزه هیجان‌انگیز

در روز فروشندگان دیجی‌کالا، محصولات ۲۴ فروشنده از فروشندگان برتر دیجی‌کالا معرفی می‌شود و به خریداران آن جوایز بی‌نظیری مثل سفر به جام جهانی روسیه، آیفون x، گلکسی S8، دوربین کانن، سفر به مالزی و ترکیه، ایکس باکس وان، PS4 و سکه تمام بهار آزادی تعلق می‌گیرد.

در صفحه ورود «۲۴ ساعت، ۲۴ فروشنده، ۲۴ جایزه» زیر نام هر فروشنده، می‌توانید لیست محصولات و نام جایزه‌ی ویژه‌ی فروشنده را ببینید. با هر خرید از هر فروشنده برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه‌ی مربوط به همان فروشنده شرکت می‌کنید. قرعه‌کشی جشنواره روز فروشندگان دیجی‌کالا دو هفته بعد از جشنواره انجام می‌شود.

فروشنده‌های خوب، انتخاب‌های خوب‌تر

بهترین فروشندگان دیجی‌کالا کدامند؟ اگر تاکنون از فروشندگان دیجی‌کالا خرید کرده باشید احتمالا بعد از دریافت سفارشتان با این سوال که چقدر از خریدتان رضایت داشته‌اید مواجه شده‌اید. در وبسایت دیجی‌کالا با کلیک روی نام هر فروشنده می‌توانید امتیازی که مشتریان دیجی‌کالا در خرید محصولات هر فروشنده ثبت کرده‌اند را ببینید.

در این جشنواره، بهترین فروشندگان دیجی‌کالا در صفحه اول سایت معرفی می‌شوند. شما می‌توانید با محصولات آن‌ها آشنا شوید و مطمئن‌تر از همیشه خرید کنید. این فروشندگان از نظر رضایت مشتریان، ارسال به‌موقع کالاها، تنوع محصول و تخفیف‌ها بالاترین امتیاز را داشته‌اند.

۱۵۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز در یک روز

در کمپین روز فروشندگان، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا چندین برابر خواهد بود. از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) تا ۸ صبح ۳۰ کالا و از ۸ صبح تا ۱۲ شب هر ۴ ساعت ۳۰ کالا با تخفیف‌های استثنایی در قسمت پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرار می‌گیرند. تمام این ۱۵۰ پیشنهاد از کالاهای محبوب فروشندگان هستند.

تا ۶۵ درصد تخفیف برای محبوب‌ترین‌ها

در کمپین روز فروشندگان دیجی‌کالا محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کالاهای فروشندگان معرفی و با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. فروشندگان دیجی‌کالا در گروه‌های مختلف کالایی  مثل دیجیتال، ورزش و سرگرمی، خودرو، عطر و لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم مادر و کودک، صنایع‌دستی و وسایل برقی و غیربرقی خانه به فروش محصولات مشغول‌اند.

روز دوشنبه۱۶ بهمن ۹۶ می‌توانید در خرید محصولات فروشندگان از سایت دیجی‌کالا تا ۶۵درصد تخفیف بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید و برای تهیه وسایل مورد نیازتان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به جام جهانی و آیفون 10، جوایز روز فروشندگان دیجی‌کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..