تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروط ستاد امر به معروف برای نحوه اجرای کنسرت‌ها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: : ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با اصل برگزاری کنسرت در خراسان‌جنوبی مخالفتی نداریم بلکه بحث ما بر سر نحوه اجرای جشن و کنسرت است.

به گزارش شمانیوز: سردار «علی قاسمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع همگانی است و در این راستا در مساجد و ادارات شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.


وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌‎جنوبی با برگزاری جشن و کنسرت مخالف نیست اما معتقد است که کنسرت‌ها باید در چهارچوب شرع و قانون انجام شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ستاد برای برگزاری کنسرت در خراسان‌جنوبی چند شرط دارد که یکی از آنها مختلط نبودن جشن و کنسرت موسیقی است، تصریح کرد: برگزار نشدن کنسرت در ایام سوگواری، برگزار شدن کنسرت در یک سالن استاندارد، رعایت آیین‌نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیین نامه نیروی انتظامی از دیگر شروط ستاد برای برگزاری جشن و به ویژه کنسرت در خراسان‌جنوبی است.

قاسمی با اشاره به اینکه نباید شادی را در موسیقی همراه با اختلاط زن و مرد تعریف کرد، خاطرنشان کرد: از طرفی ما معتقدیم که بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی محیط دانشگاه یک مکان آموزشی است و نباید در آن کنسرت موسیقی برگزار شود.

وی بیان کرد: از طرفی وقتی یک جشن و کنسرت برگزار می‌شود مدیر برگزارکننده آن باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه با این شروط اگر کنسرت و جشنی برگزار شود ما با آن مخالفتی نداریم، افزود: ما با اصل برگزاری کنسرت در خراسان‌جنوبی مخالفتی نداریم بلکه بحث ما بر سر نحوه اجرای جشن و کنسرت است.

قاسمی یادآور شد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی 1400 نفر جزو گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر هستند که 800 نفر از آنان در این زمینه آموزش دیده و در دهه فجر برای 350 نفر آنان کارت شناسایی صادر شده است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروط ستاد امر به معروف برای نحوه اجرای کنسرت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..