تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در ارومیه 2 کشته برجای گذاشت

فرماندار ارومیه گفت :حادثه تیراندازی در خیابان دانشکده ارومیه دو کشته بر جای گذاشت.

به گزارش شمانیوز: عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه در ارتباط با جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان دانشکده ارومیه اظهار کرد: این حادثه حوالی ظهر امروز بر اثر درگیری دو جوان حدود 35 ساله در این خیابان به وقوع پیوست و بر اثر آن یک نفر با شلیک گلوله درگذشت و فرد دوم هم زخمی و به بیمارستان منتقل شد که وی نیز بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست و مأموران انتظامی در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند، افزود: برخی فرضیات اختلاف حساب و رابطه بدهکار و طلبکاری را دلیل وقوع این حادثه می‌داند که اطلاعات تکمیلی به محض به دست آمدن شواهد بیشتر در اختیار مردم گذاشته می‌شود.
سرنخ‌هایی از حادثه تیراندازی ارومیه به دست آمده است

حسین صمدپورفرمانده انتظامی ارومیه نیز در ارتباط با این حادثه گفت: عصر امروز یک حادثه تیراندازی در چهارراه دانشکده ارومیه به وقوع پیوست که تاکنون علت اصلی آن مشخص نیست و خبر تکمیلی به زودی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

فرمانده انتظامی ارومیه عنوان کرد: هم‌اکنون سرنخ‌هایی از این حادثه قتل به دست آمده، اما تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در ارومیه 2 کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..