تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور پخت کیک بادام فرانسوی

ماهنامه کیک و شیرینی: در این مطلب طرز تهیه نوعی کیک با طعم بادام را به شما آموزش می دهیم. طعم خوب بادام را در سراسر این کیک فرانسوی حس خواهید کرد.

مواد لازم:

ماست: سه چهارم پیمانهشکر دانه ریز: یک و یک دوم پیمانهتخم مرغ: 4 عددآرد: یک و یک دوم پیمانهپودر بادام: سه چهارم پیمانهبیکینگ پودر: 3 قاشق چای خورینمک: سه چهارم قاشق چای خوریوانیل شکری: 2 قاشق چای خوریروغن آفتابگردان: سه چهارم پیمانهاسانس بادام: یک دوم قاشق چای خوری
مواد لازم جهت گلیز:پودر شکر: سه چهارم پیمانهبادام پرک تست شده: یک دوم پیمانهرنده پوست پرتقال: 1 قاشق چای خوریپودر ژله نارنجی: 3 قاشق سوپ خوریوانیل مایع: 1 قاشق چای خوری کیک بادام فرانسوی
طرز تهیه:

1. کف و دیواره قالب گرد به قطر 22 سانتی متر را چرب کنید.

2. کف قالب را کاغذ روغنی بیندازید.

3. بادام پرک را روی سینی فر بریزید به مدت تقریبی 10 تا 15 دقیقه (تا زمانی که بادام ها طلایی رنگ شوند) در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا تست شود و خامی آن گرفته شود.

4. درون کاسه همزن، ماست، تخم مرغ ها، وانیل، اسانس، بادام و شکر را مخلوط کنید و هم بزنید.

5. آرد و بیکینگ پودر و پودر بادام و نمک را درون کاسه دیگری مخلوط کرده و الک کنید و مواد بیفزایید و با همزن برقی بزنید تا یکدست شود.

6. روغن آفتاب گردان را به تدریج و کم کم به مایه کیک اضافه کنید (توجه داشته باشید به تدریج)، مواد را به مدت 3 دقیقه با همزن برقی بزنید تا خوب ترکیب شوند.

7. مایه کیک را درون قالب ریخته به مدت تقریبی 35 تا 45 دقیقه درون فر قرار دهید تا بپزد.

8. بعد از اطمینان از پخت، کیک را از فر خارج کرده و اجازه دهید بر روی پنجره توری خنک شود.


طرز تهیه گلیز:

1. در کاسه ای کوچک رنده پوست پرتقال و ژله حل شده در آب و پودر شکر و وانیل را با همزن دستی مخلوط کنید.

2. بعد از خارج کردن کیک از قالب و خنک شدن آن، توسط قلمو سطح کیک را آغشته به گلیز کنید.

3. بادام پرک تست شده را روی آن بریزد تا کامل سطح کیک را بپوشاند.

4. سپس مقداری پودر شکر اضافی را روی سطح بادام ها الک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور پخت کیک بادام فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..